Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wat is het rustig hier....

Soof een nachtelijk bezoekje :) hoe gaat het met je? En met de kleine meid?

Mckenzie kun je je pc nog vinden tussen alle geshopte kleertjes? ;) hoe gaat het met je? En met het gewiebel in je buik?

Betties kun je de misselijkheid een beetje onder controle houden? Heel veel plezier vanmiddag bij je echo. Je zal nu wel omvallen van de zenuwen en mss wel opeens minder kwaaltjes hebben...tenminste dat had ik elke x voor een echo hihi en daarna meteen eem mega misselijkheids aanval, alsof alles opgespaard was voor na de echo.

Tori lekker aan het genieten op rhodos, hopelijk past yvi zich goed aan.

Hier zo klaarmaken om te gaan sporten. Lig nog heel ff wakker te worden op bed hihi. Net Tess een schone luier aangedaan en nu krijgt ze de fles van mijn vriend.
    Tess is vandaag 5 mnd :) onze grote meid! Eergisteren hebben we een kinderstoel voor haar gekocht ze zit ee al heel erg goed in en is erg fijn met eten geven.

Zo nu op gaan schieten!!

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi,
    Ja vanmiddag echo, pas om 16 uur dus het is een lange dag... Ben weer lekker misselijk ( dus mijn kwaaltjes verdwijnen niet door de spanning...) en ja, ik ben best een beetje zenuwachtig maar ook heel erg benieuwd.
    Stiekem heb ik net al een winkelmandje online gevuld met zwangerschapskleding, dus ik hoop dat ik vanavond op verzenden kan drukken, hihi. Hoewel de groei van mijn buik me best tegenvalt, schiet niet erg op. Ik voel wel dat onderin mijn buik het wat dikker/opgezet is. Maar verder... Ik ben alleen maar opgeblazen van de hormonen vooral savonds, doet gewoon zeer.
    Zojuist is de eerste lading mvm opgehaald! En ik zag dat hij ook nog even stopte bij twee anderen uit de buurt! Zo leuk, van eentje had ik de flessen laatst al eens zien staan maar van die ander wist ik het niet.

Sophy, het is me eindelijk gelukt om een envelop te vinden voor je kaart, haha. Komt er aan dus! Hoe was de newborn shoot en zit je nog steeds heerlijk in je bubble? En hoe gaat het lichamelijk met jou?

Ik begin vaag mijn bekken te voelen. Afgelopen zaterdag gingen we een stuk lopen en dat werd onbedoeld 2,5 uur. En toen dacht ik al, als ik dit maar niet ga voelen. Ja dus, balen! Hopenlijk trekt dit beginnetje weg en is dit niet de start van opbouwende ellende. Bekkenpijn vond ik zo erg, nou ja, jullie weten er helaas alles van.

Zo nu, zoonlief van school halen en eten. Vanmiddag gaat ie bij een vriendje spelen en hebben wij onze handen vrij om naar het ziekenhuis te gaan. Wat mij betreft, laatste keer ziekenhuis. De eerstvolgende keer wil ik graag met een baby in mijn armen naar huiten lopen!

Fijne dag!

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties nog een uurtje (oke ietsje meer) en je gaat je buikbeebje weer bewonderen! En daarna alleen nog maar naar het zkh als je gaat bevallen.
    Wanneer gaan jullie het aan julian vertellen? Vraagt hij zich eigelijk niet af waar die mvm kannen voor zijn?

Wat een heerlijk weer he! Zo ff wandelen met Tess als ze wakker is.

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Kwam even spieken of er al nieuws is van Betties..

En morgen ga ik proberen om een stukje achter de pc te typen.. :)

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi allemaal!
    Yes, alles hartstikke prima! Blijvertje!
    Qua afmeting exact hoe het zou moeten zijn, maar toch weer naar 8 weken 5 dagen gezet. Tsja, gyn was boos op vorige echoscopiste omdat de termijn harstikke vast ligt aangezien we precies weten wanneer ik zwanger werd. Nu met de meting was het ook exact 8w5d. Mmm, jammer ik was vanmorgen al blij dat ik op 9 w zat... Haha, dus weer banner aanpassen.
    We zijn nu ontslagen van de fertiliteitsafdeling en liepen met een big smile naar buiten, doei! Wat een heerlijk gevoel!
    Vanavond ook julian al verteld. Hij had 101 vragen, echt heel grappig. Doet het pijn? Maar je bent helemaal niet dik! Is het een jongen of een meisje? Ik denk een jongen! En nu is hij namen aan het verzinnen, hihi.

Zal de fotos uploaden.

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Oh Betties wat heerlijk meid! dit is zeker een blijvertje wat zullen jullie blij zijn en wat schattig hoe Julian reageert :) Zelgs al ontslagen van de fertipoli, dan ben he zomaar gewoon zwanger nu :) vond dat ook zo"n mooie mijlpaal, hoewel het nooit "gewoon" werd.
    Ik ga nog ff je foto spieken!

7. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Yes!!!! Super meis :D :D:D Ben heel blij voor je :)

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Heerlijk zeg betties dat het zo goed gaat! En wat leuk hoe Julian reageert. Je hebt al een intake bij de vk staan toch?
    Wanneer ben je uitgeteld?

Sophy hoe is het? En met je kleine meisje?

Ik had vanmorgen weer geklust bij die vriendin van me, maar het is eigelijk te warm voor de klussen haha...nu lekker in de tuin genieten van het heerlijke weer. Wel onder de parasol want het is behoorlijk heet vandaag.
    Morgen heeft mijn vriend een dagje vrij gepakt en dan gaan we lekker naar het zwembad :)

9. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Zo... En mijn banner weer twee dagen achteruit... Krijg er het heen en weer van, hihi. Maar dit moet hem zijn.

Manlief en ik hebben bedacht dat we ook met 16 weken een geslachtsbepalende echo willen doen en dat we dan julian daar mee naar toe nemen. Zodat ook hij een beetje gaat begrijpen dat er een baby in mijn buik zit, op die termijn is het nog allemaal goed te zien toch? En dan hoort hij of het een broertje of een zusje is.

Verder heb ik me vandaag maar binnen opgesloten ( was eerder thuis vanwege een monteur) want die warmte en de zon trek ik echt niet. Dat wordt dus definitief geen turkije in de herfstvakantie, maar waarschijnlijk iets van terschelling ofzo, nooit geweest.

En zo maar eens wat leuke dingen bestellen. Bij mijn zwangerschap van julian had ik een kalender die je elke dag info gaf over de stand van zaken. Bij julian heb ik daar alleen bladzijden uitgescheurd, dus numaar een nieuwe. Vind het ook een leuk ding om julian een beetje bewust te maken van hoe lang het allemaal nog duurt. Ant hij snapt niets van tijd.
    En Lief! heeft echt hele lieve knuffels zwaar in de aanbieding. Denk dat ik er eentje voor ons bestel en een paar voor toekomstige kraamvisites.
    Vannacht is mijn neef vader geworden van een meisje. Met de wonderlijke naam Pilou Ivy. Dus.......

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Haha betties pilou???? Nou ja ieder zijn ding natuurlijk.. ik zal lief! Es checken want die knuffels zijn altijd erg leuk. Tess heeft betty de ezel op haar kamer staan.
    Ik kon ook echt geen zon en hitte verdragen toen ik zwanger was.
    Ben nog nooit op een waddeneiland geweest dus kan je er niks over zeggen..vrienden van me gaan vaker naar ameland schijnt leuk te zijn.
    Als je toch uit nederland weg wil, maar geen warmte dan kun je mss ook voor denemarken ofzo gaan, schijnt heel mooi te zijn en legoland voor Julian.

Heb me metTess maar ff naar binnen verplaatst is erg warm buiten.
    Heb nog heeeeeeeel veel vouw en strijkwas staan, maar ik krijg me er niet yoe gezet.

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Toch maar op de foon. Ik verwaarloos ons topic wel zeg.. Sorry.

Betties ben echt zo blij voor je! Met 16w zie he al een compleet kindje, past nog precies op 1 scherm en dus het geslacht. Lijkt me voor Julian al heel begrijpelijk :) dan heb he natuurlijk ook al een mooi buikje :) kreeg vandaag je pakje, bedankt wat lief!

McKenzie je hebt morgen 20w echo toch? Hoe gaat het met shoppen? En hoe groeit je buik?

Hip goed bezig met klussen en sporten. je gaat vast vandaag bbqen :D mooie dag om gewoon te ontspannen en te wandelen of met Tess in de tuin :) hoe is t nu met he bekken?

Tori geniet vast ook heerlijk met vriend en dochter in de zon :)

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    #152 Sophy, 5 sep 2013
    Laatst bewerkt: 5 sep 2013
    Effies eten en Moppie voeden dan kom ik weer terug!

Hier gaat het goed. Vandaag de trap afgeweest en een uurtje met ons meisje in de zon gezeten, heerlijk zeg. Daarna wel afgedraaid dus terug in bed. Ik herstel, al gaat het langzaam. De fotoshoot was fantastisch! Echt zo leuk en al helemaal blij met hoe het ging. Resultaat komt met 3 weken, ik ben benieuwd!
    Meisjelief is vandaag 2 weken, het gaat razendsnel helaas. Echt genieten van,samen knuffelen en urenlang naar haar kijken :) ongelofelijk hoeveel je van zo"n kleintje kunt houden :) ze maakt me zo gelukkig :) vandaag 3900 gram trouwens, 4ons boven geboortegewicht!

Morgen komt hwt cb. Meteen al gezeik want ze belden di dat ze woe wilden komen. Ik gezegd dat dat niet uitkomt, zij kon niet op don vrij maa di en het MOET tussen dag 10 en 14. Ik zeg nou dat komt mooi uit als u op dag 12 belt he :D toen kon ze toch vrijdag. Nu al gezelligheid toptihd haha.. We zullen zien.

Tot zover een blije trotse mama Soof :)

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Smakelijk sophy...al zul je wel klaar zijn ;) logisch toch dat je nu wat minder typt dat komt wel weer.

Betties ja leuk een geslachtsbepaling en dan Julian mee...je ziet dan een prachtig compleet babietje op het scherm rondstuiteren.

Nee vandaag niet bbqen haha...vanmiddag wel lekker buiten gegeten, maar mijn vriend is nu werken en niet voor 23.00 thuis.
    Maarre geen paniek...morgen word gebbqed hahaha

Lig met Tess op de grond te spelen en gekke geluiden te maken.

14. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Nog paar nieuwe foto"s in mn album. Moppie heeft echt bollie potentie ;)

15. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Sophy heel goed dat je voet bij stuk houdt bij dat mens van het cb. Stom gedoe zeg, je opmerking is volkomen terecht!
    Ik ga naar je meisje kijken.

Enne... Hou ff op over eten, bbq etc. Ik hou mijn rijst hier al amper binnen vandaag ;)......

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hahaha betties sorry.....

Soof goed gezegd hoor tegen die vrouw van het cb, belt ze jouw idd erg laat hier belde ze op dag 9 of 10.

Tess ligt alweer lekker in dromeland, ben aan het oefenen met wakker in bed leggen zodat ze zelf inslaap valt en niet bij een van ons op de arm, maar het is dus nog echt geen succes! Eerst ging het best redelijk en nu is het grote drama. Dus heb haar net maar weer opgepakt en getroost en toen viel ze zo inslaap bij me.
    Nog geen idee hoe ik dit precies aan moet gaan pakken hoor. En hier op het forum lees ik er wel es over, maar hier zijn dus 2 groepen moeders, de ene groep is kei hard, laat maar huilen valt vanzelf wel es inslaap en zo leren ze het vanzelf. De andere groep is de baby mag nog geen kik geven en ze staan er al bij en het zal ooit wel goed komen.
    Beide dus niet mijn ding haha.

Tess zeurt altijd wel wat als ze inslaap valt en sinds ze weet hoe ze noet schreeuwen schreeuwt ze vaak ook nog wel een paar x, doet ze ook als ze op de arm ligt bij ons dus dat hoort erbij...als ze dat dus doet dan laat ik haar ook gewoon in bed liggen ga ook niet kijken. En soms valt ze dan idd inslaap. Jeej!! Maar vaak gaat ze ipv slapen dan huilen, ook dan loop ik nog niet als het een beetje gejammer/gesnik is, maar dan begint ze te brullen en dan ga ik dus wel meteen.
    Ik probeer haar dan te troosten in bed, hand op haar buik, kus geven en soms werkt dat soms niet. Zodra ik de kamer uit ben is het weer brullen. Gisteren 3x geprobeert en toen kreeg ik haar niet meer stil. Zelfs bij mij op de arm duurde het nog een minuut of 10 uiteindelijk bij mij inslaap gevallen en sliep ze om 20.20u ipv 19.00 wat normaal is.
    Vandaaf dart drama dus maar niet aangegaan.
    Vind het moeilijk hoor hoe ik dat aan moet pakken en als ze straks naar de gastouder gaat dan moet ze wel zelf inslaap kunnen vallen die heeft geen tijd om te gaan wiegen voordat ze slaapt.

17. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Sorry Betties!
    Ik vind die romper met het konijn trouwens echt heel leuk :)

Hip moeilijk hoor.. Ook zo"n loslaat dingetje. Ik las ergens over in de kamer blijven maar steeds iets verder weg. Dus eerst hand op buik, dan hand eraf maar nog wel naast het bedje, dan 10cm verder weg etc. Dat ze weet dat je er nog bent. Duurt wel even voordat je dan klaar bent maar mss werkt t goed voor Tess?

Meisje is trouwens aan het vervellen. Wat een apart gezicht is dat. Vooral haar beentjes en voetjes zitten helemaal onder de velletjes..

18. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ha meiden

Ja, ik heb vanmiddag de 20 weken echo. Toch wel een beetje zenuwachtig en een hoofd vol 'wat als'.

Mijn buik groeit gestaag, inmiddels de meter in omtrek gehaald haha. Ik zal vanmiddag eens een nieuwe foto maken voor mijn album.

Ik voel ze ook steeds vaker, en gisteren heeft ml de baby voor het eerst gevoeld. Ik merk wel dat een baby de placenta voor heeft, want die voel ik dus echt veel minder. Maar het is al hartstikke gezellig om er eentje te voelen :)

Sophy, wat een droppie is jouw meisje toch. Ik kan me voorstellen dat je daar heel verliefd op bent :)

Betties, heb je al die maagtabletten geprobeerd tegen de misselijkheid? Mij hielp het wel een beetje hoor, die Emesafene deed bij mij ook niet zoveel. In elk geval heb je lekker veel hormoon, goed teken haha.

Hip, lekker he die bonus met het mooie weer. Kan je nog lekker met Tess buiten zijn.
    Moeilijk ook met dat oefenen, je hart breekt toch als je je kleintje zo hoort huilen. Maar misschien is het juist bij vreemden (de gastouder) helemaal geen probleem. Je hoort wel vaker dat kindjes zich thuis anders gedragen dan bij vreemden.

Nou meiden, ik ga nog een paar uurtjes werken dan naar de echo. Ik hou jullie op de hoogte!

19. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Mckenzie su ces!

Ik ga het zo op mijn werk vertellen en ben vreselijk zenuwachtig (en dus misselijk)

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    McKenzie succes en veel olezier bij de echo!

Betties succes met vertellen. Wilde je niet wachten tot 12w? Hoop dat ze het goed opnemen :)

Deel Deze Pagina