Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mckenzie succes! En veel plezier :)

Betties spannend benieuwd hoe ze reageren jij ook succes!

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Mckenzie hoe is het gegaan? Je zal er wel een hele tijd bezig zijn met twee van die moppies. Straks uitgebreid verslag?

Hier ging het heeeeeeel erg goed! Ik had al wel gedacht dat ie er goed mee om zou gaan. Kreeg als eerste reactie een dikke felicitatie, toen liet ie zijn hoofd op het bureau vallen en moest ie heel hard lachen. Gewoon om de idiote situatie. Ik heb hem kort even verteld dat het allemaal nietvper ongeluknis gegaan, maar wel een bizarre samenloop nu. Vond ie alleen maar heel leuk en oprecht blij voor mij. Tjsa en de rest is allemaal op te lossen. En toen ik zei dat ik in april ben uitgerekend had ie helemaal zoiets an, ohhhh dat komt dan wel joh. Nou, ik ben opgelucht.
    Daarna moest ik door de bloedhitte en in de puinhoop van utrecht naar de andere kant van de stad fietsen, voor wat uiteindelijk een kennismakingsgesprek met iemand van de begraafplaats werd van 2 uur. Daarna terug en ben meteen naar huis gegaan en ben nu echt zoooo kapot. Ik kan niet meer!

Maar het is weekend!

3. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Nou, allebei helemaal goedgekeurd :D :D

Ze is bijna twee uur bezig geweest, de baby's waren zo ontzettend druk dat ze elke keer anders gingen liggen en de echoscopiste weer opnieuw moest zoeken. Was ze net goed ingezoomd, en hop, daar ging de baby weer haha.
    Ze maakte niet vaak zulke drukke tweelingen mee haha.

En baby 2 deed ook weer goed haar best om in de spotlights te staan, als ze bezig was met kindje 1 dan kwam er alsnog elke keer een voet of arm van kindje 2 in beeld.

Maar alles dus helemaal prima, goed op groei, ze wegen allebei ongeveer 350 gram nu en zijn 21 cm.
    Alle orgaantjes ook helemaal in orde, dus dat was weer een ontzettende opluchting :)

En het zijn allebei echt meisjes :D

4. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Betties, wat super dat er zo goed werd gereageerd!! Echt fijn :)

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties wat een heerlijke reactie! Weer een zorg minder. Waarom moest je kennismaken met iemand vd begraafplaats? Voot je werk of gaat er iemand dood? Nee toch?

Mckenzie een echo van 2 uur soww heey. Genieten om zolang naar je kindjes te kunnen kijken, maar ook vermoeiend op dat bedje denk ik of niet? Wat een goed nieuws dat ze het zo goed doen! Volop genieten en volop shoppen hihi

Wij gaan vanavond stappen dus zo douchen en klaarmaken en als mam er is voor bij Tess te blijven kunnen we gaan. Ik wil wel lekker een biertje drinken, maar hoop niet dat ik daardoor niks afval deze week.
    Hebben vanavond ook al gebbqed...wel maar 3 stukjes vless en een salade erbij en alleen maar rode saus. Geen brood en kruidenboter.
    Morgenvroeg evengoed sporten :)

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    McKenzie yay wat fantastisch! Besef je al dat je op de helft bent.. Of erover als ze wat vroeger komen. Wat ga je al hard. En beide helemaal goed :) zo te horen begin je ook echt te genieten :)

Betties wat een goede reactie op.je werk, top zeg! Dat verwacht je haast niet maar onwijs fijn dat ze t zo opnemen! Wanneer is nu je volg echo? 12w bij de vk?

Hip lekker gestapt?

Hier hebben we dagje clusteren wauw best een gedoe. Moppie is nu half 12 beziget voeding 8... Vind het wel heerlijk hoe ze de hele dag tegen me aan wil slapen :)

7. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Mckenzie wat superfijn dat alles hartstikke goed is!

Die meeting op de begraafplaast was voor mijn werk. Ik doe een rondje langs de verschillende onderdelen van stadswerken. Toen ok gister aan mijn leidinggevende vertelde dat ik die ochtend nog lekker boven de wc had gehangen, reagereede hij mog met: ' oh jee en ik had gevraagd om in het kader van kennismaking ook eens mee te gaan met de vuilnismannen naar de vuilstort!' Dat hoef ik mu niet te doen, haha.

Verder net een kalender gekocht die je elke dag omslaat. Er staat elke dag info op over de baby en welke dag. Die had ik al toen ik zwanger was van julian en vond ik zelf erg leuk. Nu een nieuwe gekocht en zo wordt het voor julian ook een beetje begrijpelijk hoe lang het nog allemaal duurt. Ook kun je stickers plakken op bijzondere dagen als 'vandaag hoorde ik je hartje voor het eerst' etc.
    Ik heb 17 sept de intake bij de vk en termijnecho daar. Dus dat is dinsdag over een week al, an ruim 10,5 week.

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Ook leuk zo'n kalender Betties :) is die van pauline oud? Lijkt me voor Julian ook erg spannend allemaal.

Ik heb een banner gemaakt. Hoe onwerkelijk zeg.. mn eigen baby banner :)
    En.. superlief weer dit.. er zat bij de post een felicitatiekaart van Gent. Dat verwacht je ook niet hoor.. zat weer traantjes weg te slikken :)

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties klinkt leuk zeg die kalender, waar is die van?
    Enne volgensmij geen grote ramp dat je nu door je zwangerschap/misselijkheid niet mee kunt met de vuilnismannen hihi.

Soof jaa een echte babybanner!! En wat gaat het snel he al ruim 2 weken. Is je meisje nog aan het clusteren vandaag niet meer?

Een regenachtig dagje vandaag en eigelijk vind ik het wel ff lekker :)
    Waren al vroeg op Tess wat wat eerder wakker dan normaal 7.30 u, maar dat maakt niks lagen er gister toch vroeg in omdar het vrijdag erg laat was geworden...was wel erg gezellig gelukkig.
    En Tess is net helemaal zelf in haar bed inslaap gevallen, geen gejammer of gehuil ze sliep binnen 2 min al.....ben zo trots!!
    Denk dat het er ook echt aanligt wanneer we haar in bed leggen, ze moet moe zijn, maar niet te moe. Dus niet te vroeg, maar ook zeker niet te laat. Best lastig om precies het goeie moment te kiezen.

Strakjes speldjes kopen voor Tess, het is zover haha heb iets nodig om haar haren in bewang te houden. Hopelijk laat ze ze zitten.

Ik zal snel weer wat foto's plaatsen.

Tori je komt vandaag terug toch? Je zal wel niet meteen hier kijken, maar welkom terug in ieder geval!

Fijne zondag allemaal!!

10. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Goedemorgen!
    Vraagje, ik wil denk ik al een beetje gaan minderen met de utro. Zoek me rot naar de eerder al eens opgeschreven afbouwschemas, maar we hebben zoveel paginas volgeschreven dat ik het niet terug kan vinden.
    Mckenzie hoe heb jij het gedaan?

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Hip ohh Tess is al zo snel zelf in slaap gevallen, wat goed van haar! Mss dat je na een tijdje ook de moe_signalen beter aanvoelt dus dat het juiste moment kiezen makkelijker wordt. Speldjes.. Wel zachte toch voor een babietje? Je kunt ook zo"n band met bloem erop nemen maar vind dat zelf een beetje over the top ;)

Betties hier begonnen met afbouwen met 10w naar 2x200 en met 12w naar 1x200 snachts tot de 14w ongeveer. Toen was ik er ook echt klaar mee :D Klinkt als vertrouwen in je lijf en je beeb dat je al nadenkt over afbouwen :)

Tori ben je al terug? Heb je,het leuk gehad?

Gister record 15 voedingen. Gelukkig heeft ze de nacht lief doorgeslapen (12 tot 5 en 6 tot 8) . Vandaag nog wat hangerig maar rustig :) mn lieve moppie :)

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Zit de "wij" te lezen, jullie krijgen die ook toch? Staat er een interview in met bijna vaders. Owww die Gert gadver wat een kwal!
    Dat wou ik ff delen haha

Betties succes met afbouwen, je gebruikt 3x2 toch? Dat kun je beginnen met s middags nog maar 1 een paar dagen dan s morgens nog maar 1, dan s avonds nog maar 1.
    Daarna s middags laten vallen enz...

Doei!

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ieuuwww soof zo'n band is echt iets voor een prisilla of kayla ofzo haha. Daar hou ik niet van.
    Bij de action hebben ze stoffen klipklap speldjes voor babies :)

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Opzich zijn die moe signalen wel duidelijk ze gaapt een x en vrijft in haar oogjes, maar ze speelt gewoon door en ik kijk natuurlijk niet continu naar haar..(ja echt soof nu nog niet voor te stellen, maar dat word minder dat naar je kleintje kijken ;)) en ze is al snel overmoe wat het inslapen dan juist weer moeilijker maakt. Een baby heeft echt nog zo'n cyclus en als je op het moe moment de kleine niet naar bed doet en je wacht te lang dan ben je gewoon te laat. Kun je wachten tot het moment weer voorbij komt. Zal per baby verschillen natuurlijk de ene heeft er meer moeite mee dan de ander en Tess is best wel van de structuur merk ik.

Tess heeft vanavond groene asperges gehad en ze vond het heerlijk!! Word echt een alles eter geloof ik.
    Roept mijn vriend net die is Tess dde pyjama aan het doen en doet haar naar bed. Ze heeft een nieuwe pyjama erbij maat 68 van "er was eens..." dat draakje van prenatal. Ik dacht die is nog erg groot, maar nee dus past prima! Wel ietsje ruim, maar kan al heel goed. Wat word ons meisje toch snel groot!
    Zo nu ga ik koken...
    Varkenshaasje, groene babyasperge en bimi en nieuwe krieltjes uit de oven...hhhhmmmm

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Waar is iedereen?

16. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Het is hier inderdaad stilletjes. Zelf niet zoveel te melden, ben vooral moe ( deze week qua werkuren naar 6 uur) en een drukke week voor de boeg. Julian wordt donderdag 5! Dus ik moet traktaties maken ( klas en bso) en vrijdagmiddag het kinderfeestje en zondag grote mensen feest waarbij zoonlief heel graag een piratentaart wil. Haha, dus ik kan lekker aan de slag.

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ik ben nog op vakantie :D!!
    Hebben alleen internet via m'n vriend z'n mobiel dus dat is maar een x aantal mb's per dag. Dus ben heel weinig op het internet, maar daardoor wel lekker aan het lezen als de kleine slaapt!
    Alles goed hier op Rhodos, lekker warm en Yvi had last van diarree en daardoor pijnlijke billetjes maar dat is nu weer over :). En nu slaapt ze dus ook weer goed en krijgen we weer wat meer slaap. Wel zo fijn, zelfs op vakantie, want heel erg uitslapen is ook geen optie want het ontbijt is maar tot half 10.
    Tot volgende week, en dan lees ik weer bij!! Hopelijk gaa alles goed bij jullie allemaal.
    Xxx

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohh tori ben je 2 weekjes dat wist ik niet, dacht 1 week! Nog lekker genieten dus. Veel plezier! Xxx

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    #179 Sophy, 9 sep 2013
    Laatst bewerkt: 9 sep 2013
    Tori lekker zeg 2 weekjes vakantie. Ik had ook eentje begrepen. Veel pkezier nog!

Betties alweer 5 dat gaat hard. Wat voor traktaties ga,je maken? En geeft hij ook een feestje met thema?

Hip wat eet Tess toch goed! Zou fijn zijn als je een kleine alleseter hebt! En al in maat 68 hoppa :) hier lijken de prenatal kleertjes wat ruim, terwijl die van lief echt heeeel smalletjes zijn.

Hier.. Ons meisje blijft clusteren in de ochtend en dan smiddags alleen bij mij willen slapen ;) ik kom dus nergens aan toe haha maar laat haar maar als ze zich hierbij blij en veilig voelt :) vanavond bij het badje was ze weer zo lief en rozig met een gelukkige glimlach van het warme water en de massageolie.. Daar doe ik het voor :)
    En ben vandaag de hechtingen verloren wahoe!

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy jeej geen hechtingen meer, had je er geen last van? Ik had er eentje uitlaten halen na een week. Die andere zat van binnen.
    Lief! Is idd heel erg smal en er zit amper stretch in, waardoor het ook niet makkelijk aangaat. Had een tijd terug bij v&d een lief! Shirtje gekocht in de uitverkoop maat 68 Tess had toen maat 56, maar ik kreeg het niet aan, zou veel te veel gewurm zijn om de armpjes erin te krijgen. Dus ze heeft het niet aangehad.
    In her bgin wel een vestje van lief! Maar toen was ze ook heel smal.
    Heb verschillende lief! Kleertjes gekregen van vrienden van hun dochtertje die nu 5 is en die zijn veel breder en passen prima, alsof ze nu pas veel smaller zijn geworden.

Betties wat voor traktaties ga je maken?

Deel Deze Pagina