Hoi allemaal. Ik heb even een vraag. Wij hebben net onze eerste ivf niet succesvol afgesloten. we hadden bij onze punctie maar 3 eicellen en uiteindelijk maar 1 Emmy. Nou is mijn vraag heeft hier iemand ook een kleine oogst die eerst ivf zou krijgen maar gekozen werd door de kleine oogst voor icsi om de kans te vergroten? Ik hoop dat iemand hier iets van af weet.
Heb je je arts om uitleg gevraagd? Heb je überhaupt voldoende follikels klaar liggen om te laten rijpen met hormonen? Weinig follikels kan duiden op de vervroegde overgang!
Ik heb ook maar 4 follikels. Morgen de punctie. Überhaupt dus nog afwachten of er wel een Emmy gaat ontstaan. Dit is onze tweede poging. De eerste poging had ik 10-12 follikels en uiteindelijk 6 emmy's
ik heb pco syndroom. ik heb wel tig eicellen maar er komen maar een paar die echt dominant worden. in het umcu kijken ze altijd van te voren naar de waarde van de overgang en dat is niet aanwezig. Ik heb nog geen gesprek gehad met de arts, deze volgt dinsdag en zal deze vraag dan ook voorleggen. bedankt voor de reacties.
Hier de eerste keer 6 follikel, 6 eitjes, 2 embryo waarvan er 1 gelijk niet door deelde. andere matige (mag het eigenlijk niet meer zeggen van mijzelf) embryo is onze zoon geworden. Toen we in augustus voor de tweede gingen hadden wij dezelfde vraag en toen hadden ze daar hun twijfels bij ook omdat die ene wel een leuk knulletje heeft opgeleverd. We hebben toen de afspraak gemaakt dat we eerst weer ivf zouden doen en als dat niet werkte isci. Wat bleek deze keer 15 grote follikels en wat kleintjes, 25 eitjes, 15 bevruchtingen en 11 mooie embryo's op dag 3. Een daarvan wordt als alles goed gaat onze tweede zoon en dan hebben we er nog 2 cryo's(wat het emc is erg streng). Ik kan dus uit eigen ervaring zeggen dat het een volgende keer heel anders kan zijn.
Mijn zusje zit in de vervroegde overgang. Had maar 3 eicellen, 1 bevruchting en gelukkig ook direct zwanger.
Hoi.mijjne 1e ivf 3 follikels 2 eitjes 1 bevruchting Me 2e ivf 5 fokkikels 3 eitjes 2 bevruchtingen Ik heb geen eicel reserve meer Vandaar zo weinig spoot overigens 225 gonal f hoogste wat umc voorschrijft