Pregnyl verspild bij ontluchten

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Boogy, Feb 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boogy

Boogy Bekend lid

Apr 22, 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1 Boogy, Feb 20, 2015
    Last edited: Feb 20, 2015
    Sht. Net tijdens het ontluchten schoot de stamper door en spoot ik een klein straaltje Pregnyl door de lucht... Wat nu? Ik heb ook met m'n paniekhoofd vergeten te kijken hoeveel er nog in de spuit zat voor ik hem heb gezet.

Ik had vandaag een ei van 18 mm en en een ei van 20 mm..

Ik weet ook wel dat jullie van afstand niet kunnen zien of ik wel genoeg Pregnyl heb gespoten, maar ik zou het fijn vinden als mensen zouden reageren die het ook wel eens is overkomen en hoe dat afgelopen is..

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Er zit altijd wat extra in een ampul. Dus ik zou me er niet al teveel zorgen over maken. Grote kans dat je lichaam zelf de eisprong mede in gang zet. Dus ik denk dat er niks aan de hand is. Als je ongerust bent, zou ik voor de zekerheid even bellen. Al kun je er nu niet meer zoveel aan doen, ben ik bang. Succes!

3. isa1

isa1 Actief lid

Feb 3, 2015
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig, ik heb woensdag net hetzelfde meegemaakt. Vandaag pick up gehad en had 12 eicellen. Dus geen paniek.

4. Hope1987

Hope1987 Lid

Feb 12, 2015
    35
    0
    0
    Uv
    NULL
    Haha volgens mij gebeurd dit iedereen naja we zijn nu eenmaal geen profs wat spuiten betreft dus geen paniek

5. isa1

isa1 Actief lid

Feb 3, 2015
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik dacht al dat ik de enige was! Was al begonnen bij de oplosvloeistof, dopje was verbrijzeld door af te berekenen dan ook met de spuit klaar te maken een fijn straaltje eruit.

6. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Dat overkomt iedereen wel eens, hoor! Een dikke snee in je vinger, doordat de ampul verkeerd afbreekt, teveel ontluchten, verbrijzeld dopje, prikken aan de naald, de naald in een adertje zetten waardoor je een mega-bloeduitstorting hebt, enz. Kan allemaal gebeuren, maar helemaal niet erg!;)

7. Boogy

Boogy Bekend lid

Apr 22, 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel voor het reageren. Fijn om te horen dat het vaker voorkomt en dat er meestal geen man overboord is.

Isa, 12 eicellen is een hele mooie opbrengst!

Ik denk dat ik voor de zekerheid nog een aantal dagen langer blijf klussen, mocht de eisprong later komen. Al heb ik in de meeste gevallen direct pijnlijke tepels na de eisprong, en is het wel duidelijk..

Share This Page