Dank je wel voor je antwoord Do! Heel fijn om die ervaringen te lezen, ook al is het voor iedere vrouw anders. Blij te lezen dat je het gevoel hebt dat het mede gelukt is door de utro. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! 😍
Zaza hier ook een utro gebruiker (op eigen initiatief) en poging 1 raak terwijl ivf en cryo's niet uitte in een zwangerschap (toen pregnyl in mijn lf gekregen ipv utro). De laatste zwschap was dus met utro en gelijk raak (natuurlijke wijze). Ik bracht er 2 in de ochtend in (direct na wakker worden) en 2 vlak voor het slapen gaan. Ik ben doorgegaan na de positieve test maar wel met 1 bol minder in de ochtend en avond. Met 5 weken alleen nog 1 bol in de avond en met 6 weken utro vrij Voor vragen mag je me altijd een pb sturen hoor
Goed om te lezen 👆🏽 Ik heb 60 stuks dus 15 dagen meegekregen. Ik vraag me wel wat stoms af. Ik begin elke ochtend met een uurtje sport (cardio en kracht). Niet te inspannend, gewoon om fit te blijven. Kan ik utro in de ochtend dan niet beter na het sporten inbrengen? Het lijkt mij dat alles er toch uit gaat lopen met crosstrainen en squats? 😟
Ik sta op, ga ontbijten, drink thee, pak m'n spullen en dan ga ik. Laten we zeggen een goed uur (maar dan ben ik dus wel al op)!
Oke maar in dat uur ben ik gewoon al in de weer in huis he.. (trappen op en af rennen, achter de kat aan vliegen als hij lastig is, ontbijten, haasten etc etc).. Ik ben gewoon bang dat t er weer uit loopt. Binnen een uur opgenomen is wel snel haha! Bewaren
Dank je wel voor je reactie Rogijuli. Je bent al mijn held bij voorbaat! Ik heb Jozefien en jou in actie gezien bij Perdiz, die dankzij utro en jullie hulp vorige maand zwanger raakte. Dat heb ik in mijn oren geknoopt. Was ook zo blij dat mijn arts het meteen voorschreef (hoefde niet eens te zeuren). Ik heb het nu dus wel na mijn IUI gebruikt. Maakt dat nog verschil t.o.v. een natuurlijke cyclus? En dank voor je aanbod om je een privéberichtje te sturen! Ik wil je niet teveel belasten, maar ik vind het wel heel spannend hoor!
Iui of een natuurlijke cyclus maakt geen verschil voor Utro! Ik ga duimen dat het jou hetzelfde brengt als mij Oh en je belast me niet hoor als je een pb stuurt. Ik ben er om mensen te helpen waar ik kan
Hier ook een positief verhaal. Na 21 rondes begonnen met utro. De 1e ronde niet raak. Na 4 dagen na stoppen ongesteld. Toen ineens kon ik mn ei niet vinden... Dys doorblijven testen. Ineens liep hij langzaam op ipv ineens knal. Was t hcg 😁 En nu is ze al 1 jaar ❤ Nu weer ronde 7 na curretage weer gestart met utro. En nu duimen want hij is licht positief...
Goedemorgen Rogijuli, Heb je zelf de utro aangeschaft? Mag ik vragen dan hoe, waar, hoeveel kost het? Ik zie het zo tegenop om aan mijn gyne te vragen want hij had al aangegeven dat het niet bewezen is dat het werkt... Alvast bedankt Xxx
Hi Baia, je kunt utro online bestellen (volgens mij bij dokter online ofzo, dat kun je Googelen). Het is best prijzig. Ik twijfelde erover het op eigen initiatief te nemen en heb het dus opgezocht. Op ZP pagina had ik verhalen gelezen van dames die het zelf kochten en er zwanger mee raakten (zoals Rogijuli bijvoorbeeld), dus ik was zeer geïnteresseerd. Maar gelukkig schreef mijn arts het zelf voor en heb ik het dus niet zelf hoeven kopen. Zij gaf ook aan (zoals die van jou) dat het niet bewezen was. Maar ze zei: baat het niet, dan schaadt het niet. Vond ik echt fijn. Maar als ze het niet had voorgeschreven had ik het in de komende maanden vast zelf online besteld!
Hier vandaag begonnen. Kan er dus nog niet veel over zeggen, behalve dat ik de sticky afscheiding behoorlijk mee vind vallen. Ik heb niet veel omhulsel gezien. Hee, maar laat ik niet te hard roepen, wie weet komt het nog . Of ik ben gewoon goed in inbrengen Mijn laatste utro moet ik nemen als ik in het buitenland ben. Ik wil met de arts overleggen of ik het langer mag gebruiken (of in elk geval mag afbouwen) als ik een positieve zwangerschapstest heb. Heb dus de poli gebeld (moest toch een verklaring hebben want wij gaan volgende week vliegen) en dit uitgelegd. Ik krijg een extra doosje mee dag ik mag gebruiken tot we weer in NL zijn, daarna moet ik wel direct even bellen en overleggen hoelang ik het mag gebruiken (maar mooi wel dat ik dat extra doosje op ga maken ). Ben benieuwd. Vanmiddag was ik enkel een beetje duf en lightheaded, maar absoluut niet dat het mijn dagelijkse dingen in de weg stond. Hopelijk blijft het zo!
Ik heb het zelf online gekocht. illegaal via een site, waar vrouwen het doorverkopen wat ze over hebben En het scheelt dus enorm met online kopen via dokteronline. Je zou het eventueel ook via de huisarts kunnen vragen. Sommige artsen werken daar aan mee als je een goede klik hebt met je huisarts
Vrijdag moet ik naar het zh voor de echo, dan hoop ik mijn gyn te zien en ga nogmaals vragen. Inmiddels heb ik wel contact met iemand via illegale wegen . Ik blijf het toch bizarre vinden dat het op zn manier moet...oh ja en ik heb een meedenkende ha dus mocht het echt nodig zijn, zal ik hem vragen..