Oh wat leuk! Wij gaan eind februari naar Italië, naar mijn ouders. Ik kom uit Italië, maar ik woon al bijna 15 naar in Nl (voor mijn man hier naar toe gekomen). Veel plezier Xxx
Nog even korte update: vandaag is cyclusdag 1 voor mij. Dat betekent dat ik vijf dagen na het stoppen met de utro ongesteld geworden ben. Ik ga duimen dat het voor jullie niet het niet nodig is,maar dan weten jullie dat het niet persé acuut doorbreekt.
Balen meid! Dat is ook wel een groot nadeel van utro hoor, bij mij duurde het 3,5 dag en dat vond ik ook al lang!
Ik wist door m'n negatieve test donderdag al genoeg. Heb me toen ook weer hel ellendig gevoeld. Maar inmiddels dus alleen maar opgelucht dat de menstruatie is begonnen. Ik moet morgen weer naar het zh, maar weet niet of ze nu nog of januari willen starten... Maar sowieso: nieuw jaar, nieuwe kansen. Jij start in januari weer?
Ja het duurde inderdaad wel lang, ik ben dan ook zo ongeduldig. Al met al was m'n cyclus 29 dagen, dus dat gaat nog wel. Ik vond het wel heel fijn dat ik niet tussentijds gespot heb, dus ik blijf het graag gebruiken.
Balen zaza! Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar ! Ben benieuwd hoelang het hier op zich zou laten wachten. Maar ik vind het heel erg fijn dat ik tot op heden geen druppel bloed verlies dus ik wil het de komende ronde zeker weten weer gebruiken. Op de een of andere manier ga ik altijd heel snel bloeden na het stoppen van medicatie dus ik ga opletten hoe het is als ik een negatieve test heb en dus stop.
Ik hoop heel erg dat het niet zo is! Maar dat áls je een negatieve test moet krijgen het inderdaad snel komt. Overigens nog een update: de menstruatie is wel best heftig dit keer. De medicatie heeft m'n baarmoeder blijkbaar mooi klaargemaakt en dat moet nu allemaal eruit... 😒 Gisteren nog een afspraak gehad in het zh, maar m'n vermoeden werd bevestigd: geen IUI nu want dat zou tussen kerst en oud&nieuw vallen en dan is het lab gesloten voor onderhoud. Ik moet het dus weer een maandje 'old school' doen met temperaturen, ovutesten en veel seks. Máár: ik heb wel weer utro meegekregen gelukkig. Loop ondertussen sinds augustus in het zh en heb pas één IUI gehad. Hoop niet dat dit het normale tempo is, want dan kan ik pas in 2020 met ivf beginnen 😉🙈
Balen joh! En dat v d utro kan ik me voorstellen. Hier ook geen druppel en vndg 13dpo. Ga denk ik pas ná mijn nod testen. Dan zijn we nl weer thuis. Dinsdag dus. Ik vermoed dat ik niet zwanger ben want heb nog steeds nergens last van. Merk alleen dat het inbrengen vd utro sinds gister wat moeizamer gaat. Alsof alles wat dichter zit ofzo. Heb jij dat ook voor je menstruatie? Normaal voel ik dat natuurlijk niet.. 😏
Ja had ik ook! De laatste dagen werd het iets pijnlijker. Misschien omdatde baarmoeder weer daalt? Maar het kan ook gewoon toeval zijn hoor. Ik ga in ieder geval hopen dat het toeval is en jij dinsdag gewoon hartstikke zwanger blijkt! Is het leuk in Rome?
Ja heel erg hoor! Leuke stad! Vanochtend had ik dat idee wel wat minder en ben sowieso van de utro (ga ik maar vanuit) erg opgeblazen. Morgen is mijn nod (15dpo) en kan stiekem toch moeilijk wachten tot dinsdag. Ben de utro eigenlijk ook wel een beetje zat dus mocht de test negatief zijn dan kan ik de utro gelukkig wel ff aan de kant schuiven. Nog altijd geen klachten.. Geen gevoelige borsten oid. Niets
Ineens bekruipt me zon gevoel: ik wil niet meer wachten met testen en het hóeft ook niet. Maar: 1) ik weet bijna zeker dat ie negatief is; 2) als ie positief is durf ik het vliegtuig niet in te stappen morgen (ik ben altijd nog bang voor misselijkheid en kotsen); 3) in Rome hebben ze alleen maar dure testen (maar dan bedoel ik ook écht restaurant-waardig duur); 4) ik ben gewoon zo bang voor die immer witte test en ik wil onze laatste avond rome niet verdrietig zijn... pfff dilemma's haha! Nee ik ga wachten!
Even een kleine aanvulling: ik heb de 24e (jan) mijn eerste echo en ik moet sowieso van de gyn de utro tot die tijd door blijven gebruiken in de huidige dosering (4 bollen per dag dus).. Had zelf verwacht dat ik het zou moeten afbouwen maar voor mij zijn die bollen heilig dus ik gebruik ze braaf door!