intake dusseldorf 13 februari, verschillende vragen daarovee

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door knor1981, 10 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Hehe ze hebben net eindelijk gebeld. Maandag 13 februari hebben we een intake gesprek met dokter Scholten. Het word een video gesprek dus we hoeven gelukkig nog niet op en neer. Ben zo benieuwd wat daar uit gaat komen en wat het behandelplan gaat worden.

Ik zit nu nog met 2 cystes op mijn eierstok waardoor ik nog aan het wachten ben op mijn menstruatie, 23 januari moet ik daarvoor terug. Als die weg zijn mag ik dan met Clomid beginnen en heb ik waarschijnlijk rond begin februari nog een kans met iui. Zouden jullie dat doen als je de dertiende intake hebt? Ik zou dan ongeveer de 18de kunnen testen.

Ik heb mijn zorgverzekering bij PNO genomen nou. In de mail die ik gestuurd had over Düsseldorf stond dat ik eerst contact moest opnemen met een zorgconsulente, die belt me vanmiddag dus terug, waarom is dat, heeft een van jullie daar ervaring mee? Kunnen die ook geen toestemming geven ofzo of is dat gesprek gewoon een formaliteit

2. Vin34

Vin34 Lid

5 jan 2017
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop voor jou dat je een beter antwoord krijgt dan ik. Ik kreeg te horen dat ze alleen vergoeden tot max het NL tarief. Ook al heb je de buitenland module.

Ben benieuwd wat de reactie is die jij krijgt. Vorige behandeling ook in Dusseldorf bij PNO en dat was geen enkel probleem, daarom ook daar gebleven. Is blijkbaar behoorlijk wat veranderd dit jaar.

3. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Ja dat antwoord heb ik ook gekregen. Ben benieuwd hoe het zal gaan.

Deel Deze Pagina