Ik ben bezig met mijn derde IVF behandeling en ditmaal in Dusseldorf. Een paar weken geleden heb ik een kijkoperatie met een scratching gehad (geloof dat het in NL ook wel Pipelle genoemd wordt) en daar kwam uit dat ik te weinig 'killer cells' heb in mijn baarmoederslijmvlies. Daarvoor moet ik nu 2x een medicijn genaamd Granocyte spuiten voor de terugplaatsing. Dat had op de dag dat ik de pregnyl spoot gemoeten (36u voor de punctie) en op de dag na de punctie (vandaag). Omdat we gisteren na de punctie pas de uitslag en het recept kregen gaat dat dus niet meer lukken. Ik kan het pas einde van de dag ophalen en dus spuiten. Volgens Dusseldorf is dat geen probleem. Iemand ervaring met dir middel? Hoe vaak en wanneer moest je het nemen? Heeft het geholpen?
Ik heb al gegoogled nav je post in ons topic en kom uit bij allerlei ervaringen via DR Braverman in New York. De grootste autoriteit op immuun/ferti gebied. Nederlandse ziekenhuizen hebben nog een jaartje of 10 minstens nodig voordat ze zover zijn...
Hoi Boannan, ik heb ervaring met Granocyte. Ik had dezelfde uitslag als jij na scratching. Ik heb de dag van pregnyl en de dag na de punctie gespoten, op mijn schema stond dat ik om 18.00 uur moest spuiten, maar weet niet of het nou echt zo precies komt hoor... Ik had het geluk dat ik de spuiten in de apotheek bij de kliniek kon krijgen, balen dat jij er zoveel moeite voor moest doen. Ik ben nu heel pril zwanger (al zien de testen er niet fantastisch uit, maar goed, het heeft wel iets gedaan in ieder geval!). Ik duim voor je! Liefs!