beste dames, Heb nu twee dagen lage rugpijn aan de rechterkant. Het is een zeurend gevoel en Het straalt uit naar m'n bil. Af en toe zeurderig het in m'n buik. Lijkt wel van m'n eierstok af te komen. Ik heb dit nog nooit gehad. Ben nu twee dagen voor nod. Herkent iemand dit? En wat kan het zijn, zal m'n menstruatie eerder komen?
Hier ook al een dag of 4/5 lage rugpijn, ik ga er vanuit dat ik morgen of woensdag ongesteld word. Heb alleen nog nooit zo ver van tevoren last gehad van mn rug. En heb al een half jaar een normale cyclus. Het kan van je eisprong zijn, van je menstruatie of van een zwangerschap. Totdat de ongesteld wordt weet me dat nooit zeker... Hier ook ineens deze maand een ovulatiebloeding... ook iets nieuws
Nou ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld word hoor We hebben deze maand niet de kans gehad om rond mijn eisprong te "klussen" . Dus dan zou het wel een hele erge toevalstreffer zijn. En had vandaag echt zo'n zeurend menstruatie gevoel. Maar ik hoop dat t voor jou goed nieuws is en je menstruatie uitblijft
Ik heb ook elke keer rond mijn menstruatie lage rugpijn. Soms al 5 dagen van tevoren, soms pas op de dag zelf. Toen ik zwanger was had ik het ook gewoon voor nod dus volgens mij zijn het gewoon de hormonen. Kan van alles zijn dus.
Ja alle klachten kunnen voorkomen bij menstruatie of zwangerschap. Dat is ook het verwarrende eraan he. Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar heb vanmorgen getest omdat ik begon te twijfelen maar een duidelijke "niet zwanger" . Dus zal mn cyclus wel langer zijn weer dit keer.