Hallo dames, sinds afgelopen zaterdag ben ik begonnen met utro omdat mijn baarmoederslijmvlies altijd heel dun blijft. Op verzoek heb ik vandaag een echo gehad om te kijken hoe het er nu, 6dpo, voorstaat. Helaas was mijn baarmoederslijmvlies nog maar 6, 4 mm Ik schrok hier best wel van.. Had gedacht en gehoopt dat het toch wel dikker zou zijn.. Zijn er meer dames die dit hebben meegemaakt en die toch zwanger werden? De arts wilde de dosering (3x 100mg ) niet ophogen, moet gewoon nog een week wachten. Ben het vertrouwen in deze ronde wel kwijt moet ik zeggen
sorry er ging iets niet helemaal goed hihi. Hoi Rooz, 6,4mm is toch vrij netjes? Ik heb altijd begrepen dat van de 6MM het gewoon goed is om in te nestelen hoor! dus volgens mij een vergooide poging! hopelijk een goede afloop! succes!
Ik bouw een feestje met 6,4!! Hier altijd zwanger met baarmoederslijmvlies onder de 5, dus heb vertrouwen!
Dankje meiden dat geeft toch weer wat vertrouwen De reden dat ik me zorgen maakte is dat mijn baarmoederslijmvlies zonder utro ong 5 tot 6mm is en de arts dit aan de dunne kant vond. En ik dus verwacht had dat het dikker zou zijn. Maar nogmaals jullie reacties geven me wat hoop terug Nog een weekje dan weten we of het geholpen heeft