Lieve meiden, Ik kreeg dit gedichtje op mijn hyves, vind het zo'n lief gedicht! Dit gedicht is voor jullie allemaal! Wat zal komen kan ik jullie niet vertellen ... Ik heb geen gave om de toekomst te voorspellen. Wat 2010 zal brengen weet ik niet; goed, slecht, vreugde of verdriet. Maar als ik een toverstafje had, toverde ik al het goede op jullie pad. Zonneschijn, veel liefde, gezondheid en vreugde, een jaar vol romantiek, liefde, warmte en deugd. Ik zou toveren alles wat jullie hart zou lusten, want eerder zou mijn stafje niet mogen rusten. Maar groot is mijn verdriet, zo'n toverstafje bezit ik niet. Daarom wens ik jullie vanaf hier een fijn 2010 op mijn manier. Ik wens dat in 2010 al jullie wensen en dromen, zonder mijn toverstafje mogen uitkomen !!! Liefs, Elin.
Wat een ontzettende mooi gedicht Elin! Zelf ben ik helemaal weg van gedichten, en verzamel ze ook mijn hyves . Inderdaad...als we kon toveren!!! Dan had deze forum nooit bestaan, en hadden wij ons welverdiende wondertje. We blijven de moed erin houden meid! Hoe moeilijk het soms ook zou mogen zijn. Liefs Duivinnetje
elin wat een mooi gedicht ik schreef zelf ook altijd gedichten heb een boek vol maar 1 ooit over een wondetje maar nu lukt het me niet meer op moment helaas
Hey meiden, Als jullie zelf nog gedichten hebben zouden jullie deze dan willen delen? Ik zoek zelf ook nog een mooi gedicht voor op mijn hyves pagina. Alvast bedankt!