Balen Wennes, heel veel sterkte ! Ook bij mij heeft het me menstruatie tegengehouden, woensdag ben ik ermee gestopt en donderdags werd ik ongi.
ook de bloeduitslag is negatief, dus menstruatie zal binnekort wel komen. Ben erg benieuwd hoe we nu verder gaan, hoe ze mij wel goed kunnen stimuleren. 13 jan heb ik evaluatie gesprek en hoe nu verder
Hoeveel eenheden heb je nu dan gespoten? Ik neem dat de dosis gewoon verhoogd wordt? Sterkte met alles!
Nee ze verhogen het niet want ik had heeel veel kleintjes zitten(40 stuks), ze waren nu tot 225 ie gegaan en uiteindelijk na 4 weken spuiten was er 1 eitje gegroeid. Dus hebben ze de ICSI poging afgebroken en veranderd in IUI. Dus ze gaan nu een ander stimulatie schema volgen en ze hadden het over clomid en dagelijks bloed prikken dus ben wel erg benieuwd hoe het pcies gaat want dat had ik nog niet uitgevraagd.
Bij mij is het ook vaak alles of bijna niets. De ene keer 40, de andere keer maar 4. Misschien een ander soort hormoonmedicatie, of de lengte van het traject veranderen? Heel veel succes verder!