Nou, me too. Ben aardig terughoudend inmiddels, dus daarom ook vroeg een echo: weten we iig al zeker of er wel of niet echt wat zit. Volgens cyclus ben ik dan 6wk5dg, maar ik ben altijd nog teruggezet, dus ik houd er rekening mee dat we iets gaan zien wat met 6 weken overeen komt. Als de termijn dan toch klopt, hebben we een kansje dat we al een hartje gaan zien, maar voorlopig ben ik erg blij als we al een gevuld vruchtzakje zien... Dan zien we de week erop wel of er al een hartje zichtbaar gaat zijn.
Ja ik ben ook erg terughoudend, ben ook nog niet echt in de blije zwangerschapsstemming zeg maar Heb wel veel afleiding aan de kleine meid die hier rondhuppelt, dus dat scheelt alweer. Hoe voel je je verder? Al kwaaltjes?
Nee, niet echt kwaaltjes hier, wat ik doodeng vind, maar goed: tweede miskraam wel kwaaltjes en toch ook mis, dus dat zegt ook eigenlijk geen hol. Maar ik zou me toch geruster voelen met kwaaltjes. Heb wel wat last van lage bloeddruk, van m'n bekken dat alweer opspeelt en van slecht slapen. En erg pijnlijke borsten, maar dat is zeker weten van de utro... Maar hier gelukkig ook voldoende afleiding met dochterlief en m'n werk enzo, dus vooralsnog gaat de tijd redelijk voorbij.
Slecht slapen doe ik ook, heel licht. Mijn onderbuik is wel aanwezig zeg maar, helemaal als ik druk ben geweest. Het rare is dat ik zonder utro altijd erg pijnlijke borsten heb na mijn eisprong, maar met utro juist veel minder. Nu zijn ze ook wel wat pijnlijk, maar niet zo heel erg. Duizelingen heb ik wel last van, maar ja, kan ook door de utro. Jammer dat we nog geen duidelijkheid hebben, wachten duurt lang....
Moet jij naar Gent? Ik ben nog maar kort bij de gyn, is het dan ook de bedoeling dat ik helemaal daar onder controle blijf? Of moet ik me dan ook nog aanmelden bij een verloskundige? Domme vraag misschien maar heb hier verder geen ervaring mee. De vorige keer ging t allemaal van een leien dakje
Nee, voor de echo's ben ik gewoon hier in NL. Voor het behandelbeleid in Gent, (tenzij ze hier in het ziekenhuis ineens WEL willen gaan doen wat Gent doet). Je blijft bij de gyn zolang dat medisch gezien nodig is. Als alles goed is, (vaak na de termijnecho) wordt je naar de VK doorgestuurd. Ik blijf nu tot 12-13 weken bij de gyn en wat mij betreft pas door naar de VK als het hartje hoorbaar is met de doptone. Zodat ik bij stress even naar de VK kan om te luisteren enzo, en ik niet alsnog in de stress hoef te schieten als dat hartje dan niet te vinden is. Maar goed, eerst de termijnecho maar eens halen...
Oke dan wacht ik rustig af wat er gebeuren gaat Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen! Laten we elkaar op de hoogte houden, leuk!
De gyn roept het vanzelf wel, als je wat hem/haar betreft over kunt Ja, lijkt me ook leuk/fijn om elkaar een beetje te volgen. Ik zit trouwens ook in een clubje van meiden met miskramen, (zwanger worden na een miskraam), dus als je mee wilt kletsen, moet je even Aloha een PB sturen...