Ja helaas. Wat betreft de vitamines, etc.. Ik heb e.e.a. gelezen en ook de ervaringen van andere meiden hier. Toevallig hebben we het er net over in topic http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/264083-de-mmm-30-herhaalde-miskramen-hou-vol.html Bedankt voor je bezorgheid. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Lief Jij zit inmiddels op het wachtbankje. Spannende tijd weer! Zal voor je duimen meis. Surf En jij ook op het wachtbankje. Ook spannend dus. Ook voor jou draaien de duimen. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Hey, dank je Ik ben vandaag begonnen met de utro.. volgens mij is dat 3 dpo, maar tja met ovutesten kan het wel een dagje afwijken natuurlijk. Ben wel blij dat ik nu weet dat ik geen bruinverlies ga krijgen en zelfs pas krijg 3 a 4 dagen na de laatste bolletjes, geeft rust en scheelt die enge onderbroekloerbezoekjes op het toilet Jij de laatste keer nog wel redelijk snel ongesteld geworden? Wat is je plan voor deze ronde? De vitamines en weer (meer) utro?
ja ik ook inderdaad op de wachtbank... nog een weekje dan weten we meer... spannend! ik hoop nog steeds voor jullie ook snel positief nieuws! en voor Lief natuurlijk ook!
Lief ben benieuwd. Je kan het idd niet precies weten of het 3 DPO is, maar ongeveer zal ook wel goed zijn . Ha ha onderbroek-loer-bezoekjes .... hoe herkenbaar!! Ik had wat verkleuring gespot en ben toen gestopt met de bollen. 'Normaal' had ik zondag 3 april ongi moet worden, maar nu was het woensdag 6 april, dus iets later. Nu vraag ik mij af als ik die bollen deze ronde niet zou gebruiken, of ik dan weer 'gewoon' op zondag ongi word . Word het vrijwel altijd op zondag, om de 28 dagen. Wat ik wel gek vond is dat ik deze keer veel minder bloedverlies had dan normaal. Deze ronde zit ik inderdaad aan de diverse vitamines + mineralen. Nog even op een rijtje: Vitamine B-100 complex Vitamine D3 Visoliecapsules Tarwekiemolie Magnesium Selenium Het is een heleboel en nu maar hopen dat het doet wat het moet doen en een guntige invloed heeft op het zwanger worden. 3 DPO wil ik ook weer de bollen gaan gebruik. Ik denk wel dat ik het nog ff bij 2x 's-avonds houd. Zuinig aan doen Nou meiden zoals gezegd ik duim voor jullie ...... laten jullie hier wat weten? Ben aankomende week een weekje weg, maar kijk bij terugkomst gelijk of er nieuws is van Surf, want jij bent de eerste die het weet. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
IS: zoals ik er nu overdenk test ik pas op de 23e (zaterdag) want dan is mn vriend jarig... zou een leuk kadootje zijn tenslotte... maar goed, eerst maar eens niet ongie worden, toch? ik denk overigens niet dat je dan weer op zondag ongie wordt, want je cyclus is nu pas begonnen op woensdag, dus dan zou je 28 dagen later toch weer op woensdag ongie worden lijkt mij... ik hoop dat de bolletjes en vitamines eindelijk hun werk gaan doen deze ronde!
Dat zou een prachtkado zijn Surf ..... laten we het hopen!! Wij gaan een weekje naar Italië en komen de 23e weer terug. Ben dan erg nieuwsgierig wat voor test jij dan hebt geproduceerd, dus zal snel spieken hier. Wat betreft de ongi ...... ja ik zal nu ook wel gewoon moeten rekenen vanaf 6 april. Wat nu wel al een aantal dagen gek is, is dat ik zoveel slijm heb, lijkt wel van rond de eisprong. Erg vreemd. Ben eergisteren ook maar alvast begonnen met de ovu-testen ..... hééél licht streepje, maar blijf wel gewoon nu elke dag een testje doen. Maar wel gek dat slijm ..... is op CD 8 begonnen Vrouwenlichamen gek word je ervan Succes en sterkte meiden op de wachtbank! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Hi Lief & Surf, Ik ben net terug van een weekje Italië en erg benieuwd hoe het op jullie wachtbank gaat! Surf, volgens jouw onderschrift is het helaas niet gelukt. Geen mooi cadeau voor je vriend dus ..... jammer meis! Lief, voor jou is het spannend nu. Ga je een dezer dagen testen? Ik duim in ieder geval nog ff voor je door. Ik ga vanavond met de Utrogestan beginnen. Woensdag had ik een knal-ovu-test. Dus ik neem nu naast jou plaats op de wachtbank Lief. X Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Hey, welkom terug, was het leuk in Italie? En fijn een knalovutest en weer bolletjes gebruiken, dan is het weer spannend! Hier is het niet zo spannend.. ik voel heel erg dat het niet raak is. Van vriendlief mag ik dat niet zeggen omdat dat allemaal niks zegt, maar ik wéét het gewoon. Ga netjes maandagmorgen testen, 15 dagen na eisprong, maar ik weet de uitslag al wel..
Was leuk in Italië .... heerlijk weer, net als hier Gaan elk jaar een week .... familiebezoek. Maar dat van jou is niet zo leuk om te horen. Jij voelt uiteraard wat er in je lichaam gebeurt en kan het vergelijken met andere maanden. Maar ik ben het ook wel een beetje eens met jouw vriend. Het gevoel van een naderende ongi in buik, borsten en/of waar dan ook hoeft niet te betekenen dat je daadwerkelijk ongi wordt. Ik heb bij verschillende zwangerschappen het ongi-gevoel gehad, zelfs verkleuring bij afvegen en zelfs wat bloed en dan dus toch zwanger. Dus je weet het pas zeker als de ongi echt doorzet. Toch snap ik wel heel goed wat je bedoelt hoor. Ik blijf gewoon nog ff doorduimen voor je. Fijne Paasdagen ..... geniet lekker van het mooie weer en probeer toch wat hoop te blijven houden!! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Ik voel juist helemaal niks, nadaa noppes haha. Heb zelfs ámper pijnlijke borsten (en dat met utro...). Ach tuurlijk houd ik wat hoop, elke ronde weer Maandag weet ik het! Jij ook nog fijne paasdagen
hoi hoi, ja hier helaas niets geworden deze maand, op naar de volgende maand... lief en IS: spannend, de zoveelste wachtbank... ik hoop nu toch echt een mooi wondertje voor jullie!
Hier een kraakwitte test vanmorgen, kon niet witter. Op naar de afspraak met de gyn 18 mei dus.. en op naar ronde 23.
Surf dank je! Lief, wat ontzettend balen zeg. Maar je bent ook nog niet ongi geworden, of wel? Ronde 23 ..... het is zo oneerlijk!! Ik blijf nog ff op de wachtbank. Ik weet toch niet van welke NOD ik uit moet gaan. De Utrogestan heeft mijn ongi afgelopen ronde tegengehouden. Ik had 'normaal' 2 april ongi moeten worden en nu was het 6 april. Dus óf 30 april óf 4 mei is nu mijn NOD Als ik kijk naar mijn eisprong dan was deze op óf CD19 óf CD15 Hellluppp ik word gek van dat gedenk en gepuzzel Ik moet het maar gewoon afwachten. De Utrogestan doet dus wel iets om de ongi later te laten komen, maar of nou mijn LF echt langer is daardoor. Tuurlijk ik word later ongi, maar misschien is het verdere proces in mijn lichaam (voor een evt. innesteling) allang na een dag of 10 na het EI weer gestaakt!! Snappen jullie nog een beetje wat ik bedoel Afin ik moet het maar ff loslaten en vandaag maar heerlijk van het weer gaan genieten. Gisteren hadden we 2 verjaardagen, dus ff een beetje druk. Vandaag moet vriendlief werken. Mijn moeder, broer en zijn dochtertje komen vanmiddag gezellig hier. We gaan heerlijk in de tuin zitten. En vanavond blijven ze eten. Ik heb allerlei lekkers uit Italië meegenomen, dus dat komt vast goed Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Ik snap wel wat je bedoeld, dat heb ik ook: ik weet nu zeker dat ik niet zwanger ben, normaal was ik op 9 dpo al begonnen met bruinverlies en op 13 dpo ongesteld geworden. Nu zit ik op 15dpo zonder wat dan ook door de utro, en nu moet ik nóg 3 a 4 dagen wachten tot mijn ongesteldheid daar doorheen komt. Weggegooide tijd.. zo voelt dat En dat gepuzzel, gegok en gereken is gewoon vreselijk.. hoop ook dat de gyn een oplossing gaat aandragen, iui misschien? En dan n cyclus dan eens gevolgd wordt zodat ik gewoon niet hoef te plannen of rekenen. Jij moet gewoon kijken naar je eisprong, dan daarna 14 dagen rekenen want dat is een gemiddelde LF, dat is je NOD. Maar jammer genoeg weet je je eisprong niet precies dat is wel lastig.. Je moet je hele eigen cyclus verder loslaten als je met de utro werkt, je nept de boel gewoon nu, maar daarom is het dus wel heel handig om je eisprong exact te weten, maar jammer genoeg hebben ze geen kijkluikjes ingebouwd.. Succes met wachten!
Ja ik snap precies wat je bedoelt met de weggegooide tijd .... zonde van de tijd .... je wilt door, maar ja, helaas er zit niets anders op dan wachten. Gelukkig houdt de Utrogestan bij mij de boel niet heel erg tegen. Tijdens de IUI + gebruik bollen werd ik ook redelijk vlot ongesteld. Jullie zitten al in ronde 23, dan zou je toch zeggen dat IUI nu wel op zijn plaats is toch. Wat zegt de gyn ervan?? Met de ovu-testen weet ik natuurlijk wel redelijk wanneer de eisprong is. Na de LH-piek is 24-48 uur daarna de eisprong. Het probleem is dus dat ik zonder utrogestan al na een dag of 10 na de positieve ovu-test ongesteld werd, dus dat is zo'n 8 dagen na EI. Laatste ronde dus een paar dagen later door de Utro. Zo'n kijkluikje zou idd handig zijn Ik heb sinds gisteren ongi-buikpijn ..... ook weer zoiets raars. Zit een week tot anderhalve week voor NOD ..... dus waar dat nu weer vandaan komt Ach Lief 'gewoon' afwachten, er zit niets anders op. Fijne dag ...... ga je ook lekker van het mooie weer genieten? Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
@lief: o wat balen joh, ik had zo op een streepje gehoopt voor je! @IS: hmm dat 'genep' door de utro maakt het niet makkelijker allemaal... sterkte met het gepuzzel...
Hi, hi, Heerlijk zonnig weekend is het toch hè?!? Wij zijn aan de grote schoonmaak in de tuin begonnen. De plantjes zijn allemaal in orde nu. Gisteren begonnen met onkruid tussen de tegels weghalen en tegels boenen (helaas hoge druk kan niet op onze tegels). En ook de tuinset (met veel stoelen) moet nodig een schoonmaakbeurtje hebben. Surf Bij jou is het EI alweer bijna in zicht denk ik. Spannende tijden en de wachtbank breken binnenkort dus weer aan. *duim duim * Lief Jij inmiddels ongesteld geworden denk ik. Dus vooraan in de cyclus. Hier Ik vind deze cyclus zo onwijs lang duren. Komt ook door de Utro denk ik. Vorige cyclus natuurlijk al 31 dagen i.p.v. 28. En vandaag zou dag 28 zijn als ik ongesteld was geworden zonder gebruik van de bollen. Maar gerekend vanaf de 1e ongesteldheidsdag zit ik nu op CD 26. Ik ga maar weer uit van 31 dagen, dus dan zou volgende zaterdag de NOD moeten zijn ...... pfff wat duurt dat nog lang. Heb al zeker ruim een week elke dag een soort van ongi-buikpijn en gevoelige borsten vanaf ei, maar dat is normaal bij mij. Vandaag lijkt wel een beetje het ongi-gevoel te zijn die ik normaal heb, voordat ik ongi wordt. Afwachten Verder heb ik nog last van mijn maag. Heb donderdag een gastroscopie gehad (voor slokdarm, maag en 12-vingerige-darm). Wat een rotonderzoek vind ik dat toch. Was inmiddels de 6e (over jaren verspreid). Mijn klepje tussen maag en slokdarm sluit niet en heb al jaren medicijnen. Nu had ik meer last, dus moest ik zo'n onderzoek hebben. Aangezien ik nu in de 2e helft van de cyclus zit, kon ik het niet met een roesje doen .... stel dat ik zwanger ben (hoogstonwaarschijnlijk) dan kan zo'n roesje kwaad. Dus zonder roesje .... bah wat een naar, onwijs vervelend gevoel. Maar gelukkig is het weer achter de rug. Ze zagen - buiten het klepje - niets bijzonders. Uitslag weefsel-onderzoek (zijn paar hapjes weggehaald) is over een dag of 10. Nou ik ga weer de tuin in ..... fijne dag vandaag! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
IS: jullie zijn druk bezig dus zo in de tuin! en wat een rotonderzoek lijkt mij dat zeg! brrrr spannend nu voor je zeg, hopelijk gewoon helemaal geen ongie meer en gewoon een posi test! wanneer ga je testen? al voor zaterdag? hier: gisterenmiddag opeens een beetje bloedverlies, heel raar, nog nooit gehad tussen mn ongie en mn ei... mssn een voor-ei-bloeding ofzo? gisteravond toch nog even geklust voor de zekerheid (het bloeden was alweer gestopt), voor als het toch mn ei is... Lijkt mij nog wat vroeg gezien mijn cycli, maar goed, alles kan denk ik dan maar. vandaag wat rommelend daar onderin, af en toe wat steekjes links... en hoofdpijn (maar dat kan ook nog door de enorme hooikoorts komen waar ik op het moment last van heb...) ben deze ronde begonnnen met tempen, dan ik mooi bekijken wanneer mn ei is geweest, want dat was vorige ronde een beetje gokken steeds... hopelijk snel een mooi ei, en dan weer op de wachtbank...
Surf Gek die bloeding. Geen last meer van gehad? Ik wilde deze maand ook weer eens gaan tempen, maar was het vergeten. Gebruik jij ovulatie-testen? Ik kwam een topic van jou tegen over Utrogestan gebruiken. Heb je daarover nog contact gehad met de HA of een gyn? Ik moest afgelopen vrijdag bloed laten prikken voor mijn suiker en schildklier. Heb gevraagd aan de Diabetes-verpleegkundige of ik ook een hele riedel vitamines en magnesium mocht laten prikken, dat mocht. Ik bedacht me vrijdag ineens dat ik 7/8 dagen na EI zat, dus heb ik ook progesteron aangekruist. Gisteren de uitslag .... waarde is maar 22 , terwijl ik al zeker een week na EI zit en 2x daags 's-avonds Progesteron bollen gebruik. Ik ben hier absoluut niet blij mee. Heb eens gelezen over een onderzoek van iemand en die kwam tot de conclusie dat een waarde van 30 en hoger goed is. Alles daaronder heeft grote kans om op een MK uit te lopen. Ik heb gisteren een topic geopend en daar zei ook iemand van haar gyn gehoord te hebben dat een waarde van 25 betekent dat je een goede eisprong hebt gehad en een waarde van 50 is goed voor een zwangerschap. Nou dan blijft mijn waarde wel erg achter. Zou dus meer bollen moeten gebruiken, maar ik heb er natuurlijk niet zoveel meer. Moet nog eens goed op internet zoeken waar ik het zonder recept kan bestellen. Ik baal trouwens ook wel heel erg dat toen ik nog in de MMM liep er maar max. 2x is geprikt op Progesteron ..... vind ik achteraf erg raar. Maar ik vind achteraf wel meer raar. Ten tijde van onze MMM kwam ik nog niet op ZP. Ben achteraf door meer te lezen op internet en hier te komen wel een stuk wijzer geworden. Maar daar heb ik nu niet zoveel meer aan Sorry voor mijn ego-berichtje. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!