Ik zit nu 11 dagen na mijn 1e verse IVF terugplaatsing. Super spannend!!! En heb tot nu toe niet getest. Ga dit vd week wel doen uiteraard. Officiële testdag is donderdag volgens het ziekenhuis en moet tot dan ook de utrogestan gebruiken. Ik begreep dat de utrogestan de menstruatie dus ook kan tegenhouden. Maar zijn er ook vrouwen die toch ongesteld werden terwijl ze utrogestan gebruikten???
Ja, ik had dan in de ochtend al bruinverlies en dan wist ik eigenlijk al genoeg. Dan deed ik een test, was die negatief dan nam ik in de middag geen utro meer en meteen in de avond was het dan al het bloedverlies. Spannend hoor! Hoop dat je positief test en voorlopig helemaal geen bloedverlies hebt
Hier niet, ik mocht twee weken na de terugplaatsing officieel testen en als deze negatief was moest ik stoppen die dag. Ik was toen ook nog steeds niet ongesteld, dus 17 dagen na de punctie. Bij mij heeft de utrogestan de menstruatie dus wel tegengehouden! Nadat ik stopte brak het precies een dag later door.
Bij mij werd het ook tegengehouden de eerste keer dat ik het heb gebruikt. Na het stoppen werd ik 3 dagen later ongesteld. Maar ik duim echt voor jou dat dit niet het geval gaat zijn!
Ik ben nog niet ongesteld geworden. Punctie is nu 15 dagen geleden. Maar het voelt wel echt alsof het kan doorbreken. Zucht....wat zenuwslopend zeg.
Bij mij kwam het er ook gewoon door heen, maar het verschilt per persoon. 15 dagen na punctie zou je trouwens een testje kunnen wagen hoor... Succes! Heel spannend die laatste loodjes.
bij mij komt het er niet doorheen. Ik word pas 2 dagen na stoppen met utro ongesteld. Moet dus echt testen om te kijken of het wel/niet raak is en dan stoppen (of niet... )
Hier kwam het er bij cryo TP in eigen cyclus dwars doorheen, bij TP in kunstmatige cyclus pas ongesteld na stoppen progynova en utrogestan. Bij verse TP na punctie weet ik niet want die keren was ik zwanger. Spannend hoor, wanneer waag je een test?
Hier komt het er niet doorheen. Bij beide pogingen op dag 17/18 na punctie een bloedtest waaruit hcg onder de 0,1 bleek, beide keren vanaf de middag gestopt met Utrogestan en beide keren 4/5 dagen nadien pas mijn periode door gebroken.
Het hield bij mij ook de menstruatie tegen. Werd 2 dagen na het stoppen ongesteld. Zit niks anders op dan de testdatum af te wachten. Je voelt van alles in je lijf, maar juist de keer dat ik niets voelde, bleek ik zwanger. Geen pijl op te trekken dus
Hier niet.. Bij de eerste poging werd ik ongesteld door de Utrogestan heen, bij de tweede poging was ik zwanger! Ooooooooooh, wat vond ik dat toch altijd een kliederboel.. Blegh.. Smerige (maar nuttige) bolletjes!