Lieve mensen, Mijn man en ik proberen al 7 jaar zwanger te worden. Nu heb ik binnenkort een terugplaatsing. Wat zijn de tips om de innesteling te bevorderen?
Volgens mij zijn dit een aantal tips. Althans deze lees ik vaak op topics. geen koude voeten. granaatappelsap weinig tot geen caffiene
Wat spannend! Veel succes toegewenst! Ik ben zwanger geraakt na de terugplaatsing van een verse embryo en een cryo (icsi 2). Ik heb bij beide dagelijks granaatappelsap van Pom gedronken en twee koppen frambozenbladthee. Of het heeft geholpen weet je natuurlijk nooit, maar voor mijn gevoel heeft het wel wat gedaan. Proberen kan altijd, onder het mom van 'baat het niet...'.
Ik heb ook wat gelezen copy er van : de buik warm te houden. Er zijn vrouwen die er baat bij hebben wanneer de eicel gekerfd wordt, zodat deze meer houvast heeft tijdens de innesteling. Aspirine werkt goed voor een betere doorbloeding van de baarmoederwand. Met deze middelen blijft het vaak koffiedik kijken, maar voor sommigen heeft het in het verleden goed gewerkt. suc6
Ik heb gelet op: warme voeten houden minimaal 1 groot glas granaatappelsap even niet heel intensief sporten geen caffeine, tabak, alcohol, fastfood en suiker zwangerschapsvitaminen, krillolie en magnesiumcitraat bepaalde yoga-oefeningen en meditatie Succes met de terugplaatsing!
Ik let nu momenteel op: Koude voeten. Lekker pantoffels aan en kruik savonds mee naar bed Ik drink rooibos thee Geen caffeine heel af en toe 1 latte machiato ( 1 in de 2 a 3 dagen) Niet zwaar tillen Qua eten Let ik wel op wat wel en niet mag Davitamon compleet mama elke dag innemen En de eerste week goed naar me lichaam geluisterd en me rust pakken als ik daar behoefte aan Had. Heel veel.succes met je terugplaatsing
Luister naar je lijf maar blijf wel dingen doen. Zoek afleiding met leuke uitjes... ik heb qua voeding opgelet maar verder niet anders gedaan dan normaal. Gewoon gesport gewerkt etc
Het bovenstaande ook allemaal geprobeerd bij tp 2 & 3, maar niet geholpen. Bij de 4e tp, behalve Prenatal nutrients (die ik bij voorgaande pogingen ook gebruikte), niets bijzonders gedaan. Zelfs een week na de tp een wijntje gedronken en een week later een positieve test. Het is gewoon geluk hebben als er verder niets bijzonders met je lichaam aan de hand is.