ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sheba84, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Ik heb een vraag over wanneer je echt mag rekenen dat je ongesteld bent. Ik weet het dat helder rood moet zijn maar maakt het ook uit qua hoeveelheid?

Ik heb een vrij onregelmatige cuclus.
    Begin okt 2012 gestopt met de pil, 14 okt pilbloeding.
    17 nov ongesteld is 35 dagen waarvan 2 helderrood en 2bruineverlies..
    21 dec weer ongi weer 35 dagen waarvan 2 rood en 3 bruin
    En 26 jan roodverlies met afvegen volgende dag niks en daarna 5 dagen weinig bruin verlies in inlegkruisje.. Dat reken ik op dag 39.
    Nu heb ik 6 dagen bruin afscheiding in inlegkruisje en vanmorgen dag 7 een rode sliert toen ik op de wc zat (sorry voor detail) en nu alleen nog maar bruine afscheiding in inlegkruisje. Reken jullie dit dan als ongesteldheid?

Soms is het zo moeilijk te rekenen.. :(

2. Venna

Venna Niet meer actief

Ik reken pas dag 1 als er geen bruin meer bij is, alleen nog maar rood.
    Ook als ik om 22.00 uur pas iets roodverlies heb en ervoor alleen maar bruin, begint dag 1 de dag erna.

3. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Hoi Venna,

Reken jij ook als het maar een beetje rood is in de wc pot of bij afvegen en verder niks, ook geen bruinverlies meer?

4. Venna

Venna Niet meer actief

Dat reken ik dan als spotting op mijn temperatuurkaartje, FF start pas een nieuw kaartje als ik voor lichte bloeding kies.

5. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Dus eigenlijk moet ik mijn laatste menstruatie ook niet rekenen...
    Wat is het toch allemaal lastig, hihi ;)

6. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Nou, ik tel wat bruinig ook mee. Mijn laatste menstruatie had ik 2 dagen (ook maar op 1 moment van de dag) bij het afvegen wat donkerbruin bloed op het toiletpapier zitten. Soms een klein plekje in mijn inlegkruisje. Dat was het. Geen rood bloed gezien. Laat staan in de hoeveelheden die ik gewend was.

7. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Wat kan een menstruatie toch lastig zijn hè :p

Deel Deze Pagina