Even een vraag. Ik zit in een pauze van het traject. Nav miskraam begin januari. Nu zit ik inmiddels op cyclusdag 50 en voel ik deze week dat ik richting eisprong ga (ovutesten zijn bijna positief en ovulatiepijn, verwacht morgen of overmorgen lh piek te hebben). Nu heb ik net IK DENK per ongeluk 1 pil letrozol geslikt. Heel stom weet het, maar deze strip lag tussen mijn voorraad vitamine pillen en lijken exact op de strip en pillen van de d er mist 1 pil uit de strip namelijk en ik weet niet of dat komt omdat ik er ooit 1 verloren ben ofzo. Ik was vandaag door omstandigheden niet zo bij met mijn hoofd . Op het moment dat ik mijn dagelijkse vits pakte was ik bezig met zoonlief en gehaast. Nu maak ik me dus gelijk zorgen dat dit mijn natuurlijke eisprong alsnog helemaal in de war gaat schoppen. Weet iemand of dit effect heeft op mijn al bijna knappende follikel? Of zal dit niks uitmaken. Ik wil mn natuurlijke kansje namelijk echt niet in gevaar brengen en wacht er al zo lang op Strip uiteraard gelijk eruit gehaald en dit gebeurd me geen tweede keer meer.