PCOS en snel een 2de willen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by jessi, Feb 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Hoi dames,

Ik heb PCOS. En we zijn 3 jaar bezig geweest om zwanger te raken.
    Lisa is nu bijna 3 maanden en het begint bij mij weer te kriebelen. Ik scheel niet zoveel met mijn broer en heb dat altijd leuk gevonden. Wat mijn grootste angst is is dat het nu weer 3 jaar duurt en we weer de hele mmm door moeten. Dit vond ik een aanslag op mijn lichaam en op mijn relatie. We hebben gezegd dat we weer gaan starten als ze 5 maanden is. Ik ben benieuwd of ik dan weer naar de gyn moet of niet.
    Ik heb wel wonder boven wonder op eens een cyclus. 30-17-17-?

Heeft iemand hier ervaring mee of wil hier gezellig over mee kletsen?

Liefs Jessica

2. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Ja ikkuh haha. Toen ik was bevallen wilde we eigenlijk nog niet voor een 2de gaan. Maar na 4 maandjes toch wel haha.
    In het begin was mijn cyclus weer goed maar nu al vanaf 29 november niet meer(ja dat was mijn laatste menstruatie) we hebben 2 weken geleden de knoop door gehakt, en volgende week dinsdag mogen we komen bij de kliniek.
    Wij hebben met onze dochter er 5 jaar over gedaan 2jaar met de mmm en zij is na de eerste ivf poging gekomen. We hebben nog 2cryo's in de vriezer. En daar gaan we met een goed gevoel aan beginnen. Xxxxx

3. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Babyhope ik hoop dat je dan maar weer snel zwanger mag zijn.
    Ik heb (gelukkig) nooit IVF gehaald. Wij zijn zwanger geraakt door OI. Wel knap dat jullie die knoop hebben door gehakt. Mijn man wil absoluut niet meer de mmm in. En mijn gevoel zegt dat mijn gezinnetje nog niet compleet is. Misschien toch vanavond maar eens een goed gesprek?

Share This Page