Hallo dames, Gisteren heb ik een folikel metingen laten doen, en er zit zowel rechts als links een eicel klaar. Ze zijn nog te klein maar maandag moet ik terug en als alles goed gaat, krijg ik volgende week ergens mijn 3de IUI. Na overleg met mijn gynaecoloog, heeft ze me alvast doorverwezen naar de fertiliteitskliniek in Leuven. Om de procedure voor IVF op te starten. Ik mag 24 november al op gesprek gaan. Lukt de 3de IUI volgende week uiteindelijk wel, is het gesprek niet meer nodig. Lukt de 3de IUI niet, kunnen we direct verder met het IVF traject. Ik zou dan in Januari waarschijnlijk mijn eerste IVF poging krijgen. Best wel spannend allemaal. Dat deze 3de IUI poging gaat lukken, ga ik eigenlijk al niet meer van uit. Wat misschien goed is, want ik ben er totaal niet mee bezig Ik zit met mijn gedachten al bij de IVF poging. Ik ben echt zenuwachtig maar ook ongeduldig tegelijk. Een gek gevoel
Vindt dat je positief moet proberen te blijven en die positieve energie vast te houden voor die iui. Dat negatieve werkt op je lichaam dus dan geef je het niet eens een kans. Zonde want ivf is 10x zwaader. Succes met je 3e poging!
Hoi Lobke, Waarom maar 3x IUI?? Wij moesten eerst 6x IUI proberen en dan IVF. Wij hebben afgelopen vrijdag de intake gehad voor IVF. Het is een zwaar traject, maar uiteraard de moeite waard. Succes!