Hi ladies, Ik heb sinds begin vd middag oefenweeën. Ik vind dit nogal vroeg eerlijk gezegd, bij de eerste 2 pas vanaf 36 weken geloof ik.. Weten jullie of het wel al 'mag'? Ik heb geen flauw idee namelijk. Ben nog maar 31.5 week.. Thanks!
Ik had het ook best wel vroeg! Volgens mij ook rond de 32 weken. Met 35 weken dacht ik dat de bevalling was begonnen. Hahaha maar dat was dus niet zo. Zou het even overleggen met de vk maar volgens mij kan het geen kwaad. I
Ohh dankje! Pff vind het best spannend. Kleine wordt rond de 38 weken gehaald maar heb steeds het idee dat ze eerder komt. Hoewel het niet logisch zou zijn want bij de eerste 2 liep ik overtijd.
Ik zou het iig aankaarten bij je volgende afspraak! Je hebt ervaring dus als het echte weeen zijn zal je het wel merken. Hahah maar oefenweeen kunnen geen kwaad. De een heeft het eerder dan de ander. Wel vervelend al zo vroeg
Bij de tweede zwangerschap begonnen ze bij mij ook vanaf 31 weken. Heel vervelend als het zo vroeg begint. Doodvermoeiend
36.6 weken. Bij de eerste ging ik bijna 2 weken overtijd, dus ondanks die oefenweeën zag ik het niet helemaal aankomen Moet er wel bij vermelden dat ik met 26 weken aan de weeënremmers heb gelegen.
Oh vervelend lijkt me dat!! Hier nog nergens last van gehad... Hopelijk wordt het geen olifanten dracht Bij de eerste braken mijn vliezen met 37+5, terwijl we een geplande keizersnede zouden krijgen met 39 weken. Nu voelt het al als 'overtijd'... En nu moeten we wachten wanneer het spontaan begint...
Ik heb ze ook al lang. Vanaf een week of 25 denk ik. Sinds ik bijna 2 weken geleden in het zh belandde met veel bloedverlies en weeen zijn ze er continue. Heel vermoeiend idd, en vaak pijnlijk.
Nee, bij de tweede. Dat is toen succesvol geremd (2 x), en toen begonnen de 'oefenweeën' met 31 weken. Deze deden namelijk niks, maar leken wel heel erg op de weeën die ik met 26 weken had. Doodeng, want verwachte steeds dat het door ging zetten. Dat deed het uiteindelijk met 36.6 weken. Omdat het al die weken niets deed, zag ik mezelf gewoon overtijd gaan