Hey meiden, Aangezien ons topic gesloten is , heb ik maar een nieuw topic aangemaakt: @ Einad, meissie die vermoeidheid kan een goed teken zijn, ik duim hoor ! @ Juulz, de reden ervan is dat een lichaam na de narcose geheel door de war is. Ik heb gemenstrueerd na die vmk. Toen die operatie en toen weer een aantal dagen gemenstrueerd. Het kan dus dat me lichaam alles schoongespoeld heeft. Nu moet ik weer opnieuw starten, maar de kans dat het nu aanslaat is wel klein. Je hoort vaak dat je na de operatie even rust moet hebben, omdat je lichaam van slag is. De wond ruikt nog wel, korstjes zijn eraf en heb hem gewoon gedouched. Wat eruit komt is vocht en dat is volgens de gyn goed, omdat het de bactieren die erin komen afstoot. @ Kimonoontje, meissie wat erg zeg! Gecondoleerd. Ego bericht: Net bij de gyn vandaan, mijn slijmvlies is zo onwijs TE dun en er is nu een eitje van 8,2 mm. Het is niet te zeggen of die doorgroeit. Wordt hier zo moedeloos van he. Denk echt dat deze ronde verloren is. Zeker omdat ik die Progynova slik en deze me slijmvlies hoort te verdikken, maar dat is nu nog niet gebeurd. Wellicht gaat dit nog gebeuren naarmate het eitje groter wordt (gaat normaal ook zo), maar ga er niet vanuit. BAH!
@kimonootje....gecondoleerd @brabantse...Hoe gaat het bij jou? @juulz....Ik hoop voor je dat spuiten niet nodig is en dat je 7 februari positief test. Ga van het weekend lekker klussen en kom ons later het goede nieuws vertellen. Maar mocht je toch gaan spuiten dan wil ik je vast succes wensen. Als je eenmaal over die drempel heen bent valt het allemaal reuze mee. Ik "ram" nu elke dag die spuit erin zonder enige moeite. @yvy...Fijn dat alles zijn gangetje gaat @einad...inderdaad gewoon even bellen en vragen of de afspraak wat naar voren gezet kan worden. Vaak kan dat wel @nen.....Kan mij goed voorstellen dat je haast niet kunt wachten tot je mannetje weer thuis is. En met voor een nieuws hij thuis komt @babi....Wat balen dat het weer niet loopt zoals je het graag zou willen. Wanneer moet je weer terug voor FM? Hopen dat je slijmvlies toch nog iets dikker wordt en je eitje mooi groeit. @luukske.....Ik hoop dat je gelijk hebt en dat je pendel uitkomt. Hoe is het bij jou? Is je eitje al in aantocht? @all....Ben vandaag wel gaan werken maar voel me totaal niet lekker. Hoofdpijn en verschrikkelijk moe. Maar dat gaat vast wel weer over. Verder ben ik erg benieuwd naar de FM morgen. Ben benieuwd of er nog 1 extra zit (dubbel zoveel kans) of dat het ene eitje mooi is door gegroeid.... Wel rar trouwens dat ons topic gesloten is......vandaag dat ik even mijn bericht gekopieeerd heb
@babii, hoe gaat het nu met je? je lichaam is volgens mij echt van streek van de narcose....dit zou ook het dunne bmsv kunnen verklaren! @lima, krijg deze ronde geen FM's en ik gebruik ook geen ovu testjes, we willen gewoon regelmatig klussen vanaf nu, tot eind komende week, dan moet het wel goed zitten hoe gaat het met afvallen, ik moet nu nog 2,1 kilo.. @einad, spannend!
@luukske.....Dat zit inderdaad wel goed En wat betreft het afvallen....Volgens mij gaat het wel goed. Ik zou pas komende maandag op de weegschaal gaan staan maar kon mij vanmorgen niet inhouden.....2 kilo eraf. Maar die 2.1 kilo die redt jij wel
@ Lima, de reden staat in "over deze site". @ Luukske, hoe ging het met jou dan na deze ingreep? Reageerde je lichaam wel op de Clomid gelijk, of moest je echt even rust hebben. Kijk ik kan wachten tot ik een ons weeg, maar een menstruatie komt hier niet vanzelf. En slik overigens vanaf CD4 al Progynova, snap niet waarom dat bms dan nog 3 mm is . En waarom er maar een eitje van 8.2 mm zit. HELP wie kan me dit uitleggen . Wie reageerde er even niet na de operatie en hoelang duurde het voordat je lichaam *wel* reageerde. Sorry voor het ego bericht.
@babi....dat wist ik niet.....Zal zo even lezen En voor de rest kan ik je niet helpen. Ik heb na de operatie een maand rust gehad en toen we weer begonnen sloeg alles "gewoon" aan.
@Babii, hier was ook geen spontane menstuatie te bekennen, tot na de ingreep. Daarna 1x spontaan ongie geweest (prog.waarde 20) daarna was er weer geen eigroei... toen weer begonnen met Clomid50mg, die toen wel aansloeg. Ongie geworden, prog.waarde 76, ronde erna clomid100mg, ongie, prog.waarde 75, en zwanger! Probeer je niet te druk te maken en af te wachten hoe jou lichaam reageert. Het is makkelijker gezegt dan gedaan, maar echt, het kan nog alle kanten opgaan! (en laten we er van uit gaan dat het de goede kant op gaat!!) Liefs Kimonootje
@babii, bij mij hebben ze toen in 1 keer ook een vleesboom verwijderd, en ik mocht 6 maanden niet zwanger worden, helaas na de ok ook niet zelf ongi geworden....daarna dus begonnen met Clomid en in de 4e ronde zwanger geworden...
Maar was jullie lichaam na die operatie ook van slag? Want ik spuit dus wel en dat heeft al die maanden geweldig effect gehad, tot nu! Kan dat van de narcose komen, dat hij nu geen zin heeft te reageren . Wellicht moet ik maar even afwachtne, heb maandag weer een FM. Maar goed, ben bang dat het niks wordt .
hey meiden hier maar weer eens een berichtje van mij mijn temp blijft hoog maar al vanaf maandag met vegen bloedverlies maar ongesteldheid zet niet door 2bb1c4 Ovulation Charts zo als jullie kunnen zien snap echt niks meer van mijn lichaam gr.sita
wie ikke nee ja vorige week woensdag maar deze week nog niet maar voel me niet zwanger heb alleen last van mijn borsten als ik mijn bh uit doe
@sita...ja jij ....het ziet er wel goed uit!! Wacht anders nog 2 dagen en waag dan nog eens een testje (mocht je niet ongi worden)
ja he mijn lijst ziet er nog goed uit en normaal heb ik dus twee dagen een voorloop en dan wordt ik ongesteld maar heb dit dus nu al vanaf maandag denk dat ik maandag er een testje aanwaag als ik nog niet ongesteld ben
@ babii, wat een tegenvaller van je dunne slijm, hoop dat je maandag beter nieuws krijgt! @ all, weinig te melden hier, ben niet meer zo heel moe, vandaag uitgeslapen tot een uur of 11. wat gaan de laatste dagen toch langzaam..
@ Einad, uitslapen is HEERLIJK! Die laatste dagen gaan zeker langzaam he . Denk niet dat ik maandag beter nieuws heb, aangezien er maar een giga klein eitje zat van 8,2 mm. En normaliter groeit je slijmvlies met ej ei mee, maar als er geen goed eitje is groeit ie niet. Desondanks de pillen. Erg jammer . Want heb het idee dat dit een verloren ronde wordt.
Vind het echt vervelend voor je babii en snap goed dat het teleurstellend is maar je moet dit niet zien als een verloren ronde, door de operatie heb je nieuwe kansen gecreeerd, alleen waarschijnlijk dan pas volgende maand!
Kan ik niet immuum worden voor spuiten dan??? Want bij Clomid kan dat wel. En ben nu dus bang dat het niet meer aanslaat . Of komt dit echt door die rot operatie??