Gespannen IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Happy hertje, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

13 feb 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL
    Morgen heb ik mijn eerste IUI! Heb zondag laatste echo gehad en dinsdag ovitrelle 250 gespoten om 18:00 uur. Om 00:12 voor het slapen ovulatie test gedaan en was al positief. Morgen (donderdag) mijn eerste IUI . Vraag me af of dat niet te laat is voor IUI?! Daarnaast zit mijn man in een rolstoel. Vraag me af of het werkelijk gaat lukken met aantal zaden straks. Al drie keer ervoor onderzoek gedaan. In principe niets raars opgemerkt aan zijn zaad kwaliteit. Wel dat 1 keer minder was dan de twee keren ervoor. Hadden liever gehad dat er niet Perse vers zaad te hoeven gebruiken omdat het altijd maar net de vraag is of het wel of niet gaat lukken ivm situatie van m'n man. Daar baal ik wel van. Als het maar goed gaat morgen... Iemand ervaring hiermee?

2. Dat je ovulatietest positief was, is logisch, want dat wordt hij ook door de Ovitrelle ;)

Succes morgen!

3. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Sorry ik heb geen tips, ik hoop alleen maar dat het jullie gaat lukken morgen. Succes

Deel Deze Pagina