1ste kindje na 1ste IUI raak, nu 2de kindje...?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ilse88, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

even kort vertellen,
    Sinds juni 2012 zijn we gestopt met de pil, uiteindelijk januari 2014 1ste IUI gehad (in natuurlijke cyclus), meteen raak! Op 20 okt 2014 trotste ouders geworden van ons zoontje.

Nu hebben we de behandeling voor een 2de zwangerschap opgestart. Deze morgen een mooi eitje van 1.8 op 2.3. Om 9u30 pregnyl 5000 gezet en morgen om 12u s'middags de IUI.. Gisterenavond laat nog zelf eens ons "werk" gedaan ook. Ik ben benieuwd. Worden we ook na 1x zwanger van ons 2de kindje? Ik ben realistisch en reken er niet echt op, maar toch.....!

Groetjes

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Gefeliciteerd ilse. Dat geeft me moed. Ik nu over 3 wkn eerste iui voor brusje en ook bij dochter bij 1e iui raak...
    Ben alleen zo bang dat nu alles veranderd is bij mij of mijn man....
    Spannenddddd

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hoi hoi,

heel goed dat je zo realistisch bent. Ik ben net als jou van onze zoon zwanger geworden na de eerste iui in Eigen cyclus. Nu voor de tweede 3 jaar verder en nog geen kind in aantocht.
    Sterkte en hopelijk ben je heel snel zwanger.

4. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje! Ik had het eigenlijk echt niet verwacht. De gynae zei me dat de kans wel klein was dat het de 2de keer ook na 1x raak is.... Maar kijk! :)

Vorige keer hadden we 8,5 milj zwemmers, nu 7,6 milj.

Héél véél succes!!!

5. nonniez

nonniez Actief lid

15 mrt 2015
    128
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames! Gefeliciteerd Ilse!!! Wat goed om te lezen dat het meteen na 2x raak is! Ik ga nu mijn 1ste poging iui in natuurlijke cyclus in! as zaterdag echo en naar verwachting maandag/dinsdag iui! Heel erg spannend, je leest zoveel verschillende verhalen! Succes met deze zwangerschap!

Deel Deze Pagina