Hallo, even kort vertellen, Sinds juni 2012 zijn we gestopt met de pil, uiteindelijk januari 2014 1ste IUI gehad (in natuurlijke cyclus), meteen raak! Op 20 okt 2014 trotste ouders geworden van ons zoontje. Nu hebben we de behandeling voor een 2de zwangerschap opgestart. Deze morgen een mooi eitje van 1.8 op 2.3. Om 9u30 pregnyl 5000 gezet en morgen om 12u s'middags de IUI.. Gisterenavond laat nog zelf eens ons "werk" gedaan ook. Ik ben benieuwd. Worden we ook na 1x zwanger van ons 2de kindje? Ik ben realistisch en reken er niet echt op, maar toch.....! Groetjes
Gefeliciteerd ilse. Dat geeft me moed. Ik nu over 3 wkn eerste iui voor brusje en ook bij dochter bij 1e iui raak... Ben alleen zo bang dat nu alles veranderd is bij mij of mijn man.... Spannenddddd
hoi hoi, heel goed dat je zo realistisch bent. Ik ben net als jou van onze zoon zwanger geworden na de eerste iui in Eigen cyclus. Nu voor de tweede 3 jaar verder en nog geen kind in aantocht. Sterkte en hopelijk ben je heel snel zwanger.
Dankje! Ik had het eigenlijk echt niet verwacht. De gynae zei me dat de kans wel klein was dat het de 2de keer ook na 1x raak is.... Maar kijk! Vorige keer hadden we 8,5 milj zwemmers, nu 7,6 milj. Héél véél succes!!!
Hallo dames! Gefeliciteerd Ilse!!! Wat goed om te lezen dat het meteen na 2x raak is! Ik ga nu mijn 1ste poging iui in natuurlijke cyclus in! as zaterdag echo en naar verwachting maandag/dinsdag iui! Heel erg spannend, je leest zoveel verschillende verhalen! Succes met deze zwangerschap!