Hallo, Ik moet heel even mijn hart luchten hier. Mijn normale cyclus duurt 30 dagen. Ik heb uteris bicornis (hartvormige baarmoeder) en PCOS. Sinds dec ‘18 aan de hormonen, eerst clomid 50 wat werkte, mooie eisprong gehad, en helaas 15 dpo begonnen met menstruatie. Wel een verlate eisprong en cyclus was dus dag 36 In Jan geen eisprong gehad en dag 30 begonnen met menstrueren. In feb is mijn dosis verhoogd naar 100 mg en een knaller van een eisprong gehad, (24 feb) bevestigd op de echo en via bloed (waarde was progestoron 104,9) Ik zit nu dus op 19DPO, en als ik uit ga van 14 dagen na eisprong dat je normaal moet gaan menstrueren zit ik nu op 5NOD. En als ik uit ga van mijn normale cyclus ben ik dus 2 dagen echt over tijd. Wel al testen gedaan alleen deze geven helaas negatief aan, Op 14 dpo een test gedaan dat er meteen een vaag lijntje kwam staan, helaas daarna pas tuurlijntjes na de afleestijd. Zelf voel ik mij een beetje vaag in mijn lichaam momenteel, ik heb last vast lage rugpijn al een paar dagen, rommelige buik, en wat steken aan de rechterkant van mijn buik. Ook last van een opgezette buik. maar nog geen enkele teken van een aankomende menstuatie. Vanmorgen even gebeld met de gynea en die gaf aan dat ik tot na het weekend even af moet wachten. Ik moest dit gewoon even van mij afschrijven, en misschien is er wel iemand die zich hier in herkend? Dit is voor ons nu ronde 16..
Maar een streepje op een zw test betekent toch zwanger? Hoe licht ook? Of kan dat door de hormonen komen?
Dat dacht ik dus ook, tot dat ik de dag er na weer een test deed, van hetzelfde merk en er toen pas een tuurlijntje kwam na de afleestijd, dus dan is het ongeldig. 2 dagen tussen gelaten en weer hetzelfde verhaal, en vanmorgen tot nu toe nog niks te zien.
Lastig, met welke testen werk je nu? Het kan zijn dat er iets met de innesteling al is mis gegaan. Vandaar licht streepje, heb je foto van je testen? Je mag dus niet komen om bloed te prikken? Het enige wat ik herken is de hartvormige baarmoeder
Wat naar meid. Als er een lijntje komt na de afleestijd is dit helaas negatief. Er staat niet voor niks een bepaalde tijd voor. Je ziet vaak indrogers waardoor meiden gaan twijfelen. Hoe is het nu?