Ik open maar een nieuw topic...want heb wel al gezocht naar andere topics maar die zijn allemaal gesloten Hier is mijn verhaal: Ik ben op 17 april ongesteld geworden En het begon op dag 25 ineens met bruinverlies En dat was dus al na de eisprong Maar dat bruinverlies hield 10 dagen aan...dus tot dag 35... Het was niet heel veel bruinverlies en dat was ook de dag dat ik normaal ongesteld moet worden En dat werd ik ook niet En ik had die 10 dagen ook erge last van krampen in de baarmoeder En af en toe van die flinke steken En 2 dagen later had ik wat bloed in inlegkruisje zitten dus ik dacht he he daar is de ongesteldheid Maar het waren maar een paar druppeltjes over de hele dag En dat was de volgende dag precies hetzelfde Dat is normaal heel erg veel bloedverlies En ik kan dat dus toch echt niet als ongesteldheid rekenen Want heb maar een paar druppeltje verloren Maar nou snap ik er dus helemaal niks meer van En ik heb nog steeds geen zwaar bloedverlies gehad zoals het normaal altijd is 5 juni Ik ben al 15 dagen overtijd heb gister een testje gedaan en die gaf negatief aan En heb vanmorgen de dokter gebeld en die zei dat ik nog 2 weken moet wachten en dan een testje doen en als ik dan nog niet ongesteld word moet ik een afspraak maken en langskomen Waarom het nou niet kon: was omdat ik nog maar 2 weken overtijd was en hun gebruiken de zelfde testen zei ze En ze zei ook nog: Het kan heel goed zijn dat je zwanger bent, maar dat de test het nog niet meet Omdat je dan te weining HCG aanmaakt Ja hoor dat moet ik weer hebben Dus nog 2 weken in spanning zitten Heb toen nog een test gedaan en die was ook negatief 10 juni Ik heb vandaag weer ff een testje gedaan...maar helemaal niks (negatief dus) En ik had gisteravond een paar druppeltjes roze verlies en vanmorgen niks meer en nu ging ik net naar de wc en was het al rood Maar ook niet heel veel...maar een paar druppeltjes 12 juni Heb vanmorgen weer gebelt naar de Ha En ik heb nu een afspraak staan voor 17 juni om 14:20 Dan zal ze me verder onderzoeken en kijken of alles schoon enz is Hoop het wel dat het allemaal schoon is En ik heb ook geen bloedverlies meer 17 juni Ik had echt de zenuwen toen ik naar de dokter toe moest En in de wachtkamer al helemaal Maar het ging best wel goed bij de dokter...ze heeft mijn baarmoeder onderzocht... En daar waar niks vreemds aan te zien...gelukkig maar Morgen moet ik een potje pies heen brengen hiihihi En dan doet ze weer een zwangerschaps test Dus dat moeten we maar ff afwachten En als ik niet zwanger ben dan krijg ik hormonen om mijn menstruatie op te wekken 18 juni Heb dus het potje pies heengebracht En daar heeft zij nog een test op gedaan Maar die was negatief...en ik kreeg dus 's middags een hormoonkuur mee naar huis En die ben ik vrijdag de 20ste beginnen te slikken Het is gelukkig maar een 10 daagse kuur En dan moet ik daarna ongesteld worden...als het goed is.... Dat moet dan rond de 30ste zijn En ik heb dus Provera 10 Mg mee naar huis gekregen Om mijn menstruatie op te wekken Het is een 10 daagse kuur... en ben benieuwd of ik daarna ongesteld word Zit nou op dag 5 En ben steeds erg misselijk Zijn jullie daarna wel gelijk ongesteld geworden of hebben jullie andere medicijnen gekregen om het op te wekken? En hadden jullie ook last van de bijwerkingen
hoi hoi, als je provera hebt gehad, word je niet direct na de laatste pil ongesteld, de misselijkheid waar je het over hebt, komt waarschijnlijk ook daarvan. het kan ongeveer 7 tot 14 dagen duren voordat je ongesteld word. maar het kan natuurlijk ook eerder zijn. succes nog verder
Ik gebruik nu ook Provera (omdat de 50 mg Clomid de derde keer ineens niet meer werkte) en heb het al eerder gebruikt. Ik werd na 3 á 4 dagen ongesteld. Succes!
Ik heb meerdere malen Primolut gebruikt, dat is vergelijkbaar met Provera. Je wordt ongeveer 3-7 dagen na het stoppen met de kuur ongesteld, dus niet meteen. En helaas kun je er ook bijwerkingen van hebben...
ik werd door de provera heen ongesteld, maar denk zelf dat het mijn eigen cyclus was die op zijn eindje liep.......waardoor ik ongi werd en dus niet door de provera
hallo, ik heb zondag mijn laatste proveratabl gehad.....verder gelukkig geen bijwerkingen gehad Nu ben ik op dag vier na het stoppen en verlies echt een spatje bloed... moet zeggen dat ik erge last van buikpijn heb. ik moet op de 3e dag met clomid beginnen maar mijn vraag is moet ik vandaag al meerekenen........ wie heeft er ervaring mee groetjes miranda