Hallo allemaal , Ik wil graag jullie ervaringen hebben mis snappen en kennen jullie mijn situatie en gevoel. Ik loop in zh en heb nu 3 iui behandelingen gehad maar afgelopen maand was k er even klaar mee dus niet mee gedaan. Maar natuurlijk wel zelf geklust 😊😊haha Nu zou ik 22 april ongesteld zijn moeten worden ma tot vandaag geen ongesteldheid te bekennen 😊😊en testen negatief helaas Vorige week zaterdag de 19 april 3 dagen voor me ongesteldheid dus hebben k en me partner nog gemeenschap gehad ik had toen rose bruine afscheiding dus dacht o me ongesteldheid zou wel door breken maar niet dus geen spoor . Paar dagen voor me ongesteld heid wel Puistjes gehad zoals altijd als k ongesteld moet worden en erg moe en rugpijn tot de dag vandaag moe moe en geen bloed ma wel negatieve test grrr.. Zo slopend. Voor en tijden me iui behandelingen heb k altijd een regelmatige cyclus gehad altijd dag of op de dag zelf ongesteld nooit te laat nooit. Nu is mij vraag iemand ervaring met dese situatie ?! Dat me ongesteldheid mis toch weg blijft vanwege me hormonen dat k Maandje gestopt ben of misschien tog Zwanger ? En me hcg hormoon nog te weinig om positief te testen ?? Hoor graag van jullie Kusss
Heb je hormoonmedicijnen tijdens de IUI-behandelingen gebruikt? Deze kunnen je cyclus in de war schoppen. Het kan dus zijn dat je geen eisprong hebt gehad of op een veel later moment dan normaal.
Ja bij de iui behandeling spoot ik iedere avond extra hormonen . Alleen ik weet zeker wanneer ik me ei sprong heb gehad net zo als normaal die dag ook gemeenschap gehad ... Alleen vind zo arpart 12 dagen na me ei had ik bruin rose bloedverlies en daarna helemaal niks meer en innesteling gebeurt 6 a 12 dagen na de eisprong . Dus zou alle kanten op kunnen pff zo dubbel gevoel maar k ga er ma gewoon van uit dat ik ongesteld ga worden maat je lichaam maakt er echt een spelletje van
Ik herken je verhaal.... Ik heb tot 2 april een lage dosis gonal f gespoten (5dgn) en op 3 april in de ochtend ovitrelle. Op 4 april heb ik IUI gehad. Tot op heden nog geen bloedverlies of driegende ongesteldheid gehad. Ook ik heb geen duidelijk positieve testen. Wel tuurstreepjes maar die lijken niet donkerder te worden.
Hoezo weet je zeker wanneer je eisprong was? Heb je ovulatietesten gedaan of getemperatuurd? Vaak menen vrouwen dat ze de eisprong zelf voelen, maar dan gaat het om bijvoorbeeld groeipijn van een follikel. Je eisprong kan best veel later zijn geweest.
Ik heb al 3 iui behandelingen gehad en aangezien je in de inseminatie moet plaats vinden op de dag van je ei , weet ik inmiddels wel hoe me ei voelt heb iedere maand zelfde gevoel aan zelfde kant. Rond de zelfde periode en als k dan idd ovulatie test doe heb k twee volle donkere strepen. Dus kab de klok op gelijk zetten dat dat me ei is.
Vrouwke 87: lastig isdat he onzekerheid bah . Voor me iui altijd regelmatig ongesteldheid tijdens iui ook nu een maandje iui over geslagen zat et even door heen natuurlijk wel zelf geklust dus zwanger zou er wel in kunnen zitten maar ga er van uit day k gewoon later ongesteld wordt omdat k mis gestopt bent deze maand maar als k ongesteld Wordy begin k gewoon weer de derde dag met prikken en ga k voor ronde 4 iui 😊😊😊
Je kunt 10-18 dagen na je eisprong ongesteld worden. Je luteale fase kan door hormoongebruik veranderen, het kan sowieso per cyclus verschillen. En niet bij elke vrouw is dat standaard 14 dagen. Hoeveel dagen zit je nu na de eisprong?