pffff...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by jipje, Feb 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    1,452
    96
    48
    Hoi dames,

Vorige week dinsdag de punctie gehad en afgelopen vrijdag de terugplaatsing. We hadden 5 embryo's, waarvan er 1 is teruggeplaatst.
    Nu kreeg ik vandaag een sms (btj raar een sms maar goed) dat er helaas geen embryo's zijn ingevroren. Morgen even bellen hoe dit komt.
    Maar wat voel ik me klote.. als het deze keer niet resulteerd in een zwangerschap, moet ik dus gelijk door voor een nieuwe poging!
    Voel me zo klote hierover.. had toch echt gehoopt dat dat dus nog even niet nodig was geweest.
    Heeft iemand positieve verhalen, want ben er aan toe! Hoewel ik dus nog niet weet wat dit embryo doet, ben ik er wel erg verdrietig over!

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Hee meid!

Ik snap dat je hier heel verdrietig om bent.
    Je hoopt toch meer uit dit zware traject te halen.
    Vind het ook raar dat je het via de sms te horen krijgt, of doen ze dat vaker?

Ik duim heel erg voor je dat het deze keer gewoon een mooie plakbeeb is voor je!!

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Snap je helemaal...
    Wij hadden met onze 1e ICSI 7 bevruchtingen waar niets van kon worden ingevroren. Toen ik 10 dagen na de punctie en dus 7 dagen na de tp van onze verse emmy al ongi werd was dat echt een onwijs harde klap.

Hele dikke knuf voor je meis!!!

4. jipje

jipje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    1,452
    96
    48
    @ wachtende.. geen idee of ze dat zo doen, dit was namelijk mijn 1ste poging. maar vond het ook een beetje een vreemde manier eigenlijk.

@ flippo.. ja dat kan ik me voorstellen! ben je al aan poging 2 begonnen?

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@jipje: Nee nog niet aan poging 2 begonnen.... als je ongi word na een verse terug plaatsing moet je 1 cyslus wachten tot je weer mag starten. Ik ben 16 januari ongi geworden en mijn natuurlijke cyclus varrieert tussen de 34 en 70 dagen (zit nu op cd31) dus kan nog wel ff duren....

6. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

Dec 13, 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    wij hadden 8 bevruchtingen... maar 1 A-tje rest kon dus niet ingevroren worden. wel kregen wij dit voor de terugplaatsing al te horen.... raar dat jij dat via sms krijgt...

7. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik kreeg pas bij de bloedtest uitslag te horen dat er niks was om in te vriezen. Ook erg laat dus.

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hoi jipje,

Volgens mij hebben wij onze behandelingen in hetzelfde zkh. Ook wij hadden bij poging 1 vijf goede bevruchtingen. 1 excellent embryo teruggeplaats op dag 3 en de rest in de race voor cryo. Helaas kregen ook wij hetzelfde sms-je. Ik wist echter van tevoren al dat ze zouden sms-en, jij niet? Ik zat dus echt op het sms-je te wachten.

Ik snap je verdriet helemaal, die klap komt hard aan. Gelukkig heb je een mooi embryo in je buik. Probeer daar je energie op te richten, ik weet hoe moeilijk het is om nu positief te blijven, maar jouw ieniemiene frummeltje heeft jouw positieve energie nodig.

Succes meis!

Share This Page