Over een paar weken starten clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Droommama, May 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Droommama

Droommama Actief lid

Sep 27, 2014
    112
    46
    28
    NULL
    NULL
    Zijn er nog meer meiden die eind mei gaan starten met de clomid behandeling?
    Ik ben inmiddels bijna klaar met alle onderzoeken. Als eerste had ik een intake met echo waaruit bleek dat ik waarschijnlijk pcos heb en een hartvormige baarmoeder zou hebben. Hierna naar de cola screening geweest waaruit inderdaad pcos is geconstateerd. Vervolgens heb ik afgelopen week een hysteroscopie gehad waaruit naar voren kwam dat de vorm van mijn baarmoeder geen problemen tijdens de zwangerschap zal opleveren. Erg fijn om te horen! Nu wordt er binnenkort ook nog een 3D echo gemaakt om het plaatje van mijn baarmoeder compleet te krijgen en ondertussen wordt er een semenanalyse gedaan.

Dan ben je zomaar ineens vijf maanden verder vanaf het eerste bezoek bij de huisarts tot de start van de behandeling. Ik moet ook zeggen dat ik inmiddels ook wel genoeg heb van alle onderzoeken en gewoon wil starten met de behandeling!

Deze maand slik ik de anticonceptiepil zodat ik precies kan starten met clomid bij de volgende afspraak met de gyn en niet nog eindeloos lang hoef te wachten op mijn menstruatie. Zijn er nog meer meiden die in hetzelfde schuitje zitten en rond eind mei / begin juni met clomid mogen starten?

Share This Page