Utrogestan vraagje

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by STMJ, May 26, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. STMJ

STMJ Lid

Feb 5, 2016
    12
    7
    3
    NULL
    NULL
    Een vraag... Sinds 13 mei gebruik ik utrogestan. Sinds twee dagen heb ik het gevoel dat ik ze minder goed kan inbrengen en dat niet alleen het witte omhulsel eruit komt, maar ook de binnenste vloeistof. Wie herkent dit? Wat te doen?

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Het binnenste wordt heel snel opgenomen door je lichaam, omdat de bolletjes door je lichaamswarmte meteen open gaan. Wat naar buiten komt, is het plastic-achtige omhulseltje. Dit kan gepaard gaan met wat dikkere witte afscheiding. Dat kan geen kwaad, het is niet het binnenste van de Utrogestan. Dus daar hoef je je niet zoveel zorgen om te maken.

Verder bouwt je lichaam een spiegel op, dus ook al zou er wel eens iets mee naar buiten komen, dan kan dat nog niet zoveel kwaad.

Ik zou proberen ze zo ver mogelijk in te brengen. Je kunt ook speciale applicators krijgen om ze in te brengen, misschien gaat dat gemakkelijker?

3. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

Jan 13, 2015
    731
    4
    18
    Female
    Vlaanderen
    Ik had soms ook dat gevoel en probeerde ook altijd even te liggen na het inbrengen. 's avonds deed ik het sowieso voor het slapengaan en 's ochtends deed ik het voor ik vertrok naar het werk.

Maar je afscheiding neemt ook gewoon toe door het gebruik van de utro, dus normaal dat je meer verlies lijkt te hebben. Zal wel goed zijn hoor :)

4. STMJ

STMJ Lid

Feb 5, 2016
    12
    7
    3
    NULL
    NULL
    Bedankt!

5. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

Mar 3, 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    De stof wordt binnen een uur opgenomen in je lijf. Geen zorgen dus...

Share This Page