Even een vraagje. Bij OFO geen bijzonderheden gevonden. Gewoon goede kans om zwanger te worden. Dinsdag hsg om te kijken of eileiders open zijn. Geeft weer 10 procent meer kans volgens gynaecoloog. Heb dus goede eisprong, alleen wat later dan gewoonlijk (dag 17) en korte luteale fase (9-10 dagen). Bij de cyclus die zegevolgd hebben was zelfs dubbele eisprong te zien. Met zaad van manlief ook niets mis Wat verwachten jullie dat gynaecoloog gaat adviseren mbt IUI? En medicijnen? Iemand wellicht in dezelfde situatie gezeten? Oh ja heb een dochter van 2 jaar. Toen was zwanger worden geen probleem...
Ik verwacht dat ze je helaas nog een half jaar naar huis sturen. Ze bereken hoeveel procent kans je hebt om binnen een jaar natuurlijk zwanger te worden. Zeker omdat je al een kind hebt verwacht ik dat dus (helaas) Mocht je wel meteen iui krijgen is het maar afhankelijk van het ziekenhuis of je medicijnen krijgt, bij de meeste ziekenhuizen niet.
Ik hoop het voor je! Het is nooit leuk als je zolang bezig bent dat je dan terug naar huis wordt gestuurd
Ligt misschien ook wel aan de arts? Wij waren 12 maanden aan t proberen. Toen HA. 6 maanden later naar de fertiliteitsarts. Meteen kijkoperatie etc. Binnen 2 weken de eerste iui behandeling gehad. Let je al op je voeding? Dat is ook heel belangrijk Denk gezien je leeftijd dat ze er gas achter geven.
Yep, ook bezig met afvallen. Al is het wel lastig met een ijsje hier en een bbq daar. Daarom nu maar weer sporten. Ben benieuwd morgen. Hopelijk snel eerste IUI. Heb het idee zelf dat als de zwemmers goed in de (gekantelde) baarmoeder terecht komen het goed komt. Ook zonder enige medicijnen. Is een voorgevoel...
Bij ons was ook alles in orde. Is echt een kwestie van t juiste moment etc. Wat hier heeft geholpen is alle melkproducten schrappen. Geen melk, kaas en yoghurt. Geen koude dranken maar bijv thee. Ben toendertijd bij een accupuncturiste geweest. Zij vergeleek t effect van melkproducten als een fonduepan in je buik. Anyway heeft mij geholpen en nog een aantal andere mensen. Soms heb je een steuntje in de rug nodig. Omdat je al een kindje hebt, kan de stand van je baarmoeder anders zijn. Mocht je in zuid Holland wonen kan ik je deze accupuncturiste trouwens aanraden
Hsg viel me mee. Ff puffen en het was al voorbij. ‘Kom over 3 maanden maar terug’ werd er gezegd. Toen brak ik. Ik ben iedere keer doodziek tijdens menstruatie van migraine. Medicijnen verlichten het maar soms komt de migraine eerder dan de menstruatie en dan mag ik de medicijnen niet nemen. Potje zitten janken daar dat dit al een jaar duurt. Het ziek zijn en niet voor onze dochter kunnen zorgen vind ik bijna erger dan het niet zwanger zijn. Nu afspraak maken over 4 weken en ze ging het in het team bespreken. Nog altijd de hoop.... Oh ja eileiders goed zichtbaar en toegankelijk.