Mega veel slijmverlies sinds HSG, hellup...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by nana33, Jan 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Hee meiden,
    Ik had afgelopen vrijdag een hsg en heb sindsdien elke dag echt SUPER veel wit/glazig slijmverlies. Echt niet normaal, ik kan elk uur wel weer een nieuw inlegkruisje indoen :$. Normaal heb ik vlak voor m'n eitje ook wel eens een beetje slijm, maar dit is wel 50x zoveel en ook veel wateriger. Ik voel het gewoon lopen alsof ik plas (sorry voor de ranzige details, hihi). Heeft iemand anders dit misschien ook gehad na de hsg of een idee wat dit kan zijn? :(
    Het kan allang niet meer die hsg vloeistof zijn, daar het is veels te veel voor en m'n eitje duurt ook nog een paar dagen. Zou het misschien een irritatie door die hsg zijn? Heb verder geen pijn ofzo.
    groetjes, Nana

2. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey nana,

sorry meid, ik zou het echt niet weten. Je zou denken dat het toch nog wat te maken heeft met de vloeistof die ze hebben ingespoten, maarja dat is ook alweer 5 dagen geleden. Bel anders even het zkh op!!!

Sterkte en succes met het zwanger raken.

Liefs Maaike

3. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    @Maaikie: thanks voor je reactie meis. Ik had stiekem gehoopt dat dit wel vaker voorkomt na een HSG, maar kennelijk heeft niemand anders er last van gehad. Ik heb het zh inderdaad maar ff gemaild, eens zien wat zij zeggen. Het lijkt trouwens al wel wat minder te worden, dus ik maak me maar niet al teveel zorgen. Ik heb trouwens nu ook het gevoel dat m'n baarmoedermond en stukje lager hangt dan normaal ;). Maar dat kan misschien komen omdat ie met dat zuigdingetje een stukje naar beneden is getrokken ofzo. Maar goed, ga er maar vanuit dat als ik een infectie ofzo had gehad dat ik dat dan wel zou voelen..

4. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    hoi!
    na mijn HSG had ik daar ook erg veel last van!
    in de eerste instantie erg veel bloed.. maar later ging dat over in heel veel slijm.
    Bij mij is het vanzelf weer over gegaan...
    heb destijds ook niet aan de bel getrokken want dacht dat dat erbij hoorde.
    ik voelde het ook lopen zeg maar.... erg vervelend he!
    en ik voelde me vooral erg vies...
    maar bij mij is het vanzelf overgegaan!!!
    sterkte ermee!!

5. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,469
    4,920
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hier hetzelfde.
    De eerste paar dagen nog nagebloed. Toen ik me een beetje zorgen begon te maken werd het gelukkig minder.
    Daarna veel slijm, slijm en nog eens slijm.

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb vorige week mijn HSG gehad. Eerste twee dagen wat 'oud' bloed, en vervolgens bij de 3e en 4e dag ook heel veel last van slijmverlies! denk zelf dat je lichaam alle bacteriën e.d. van het onderzoek eruit gooit, normale reactie van je lichaam. Vond het echter wel wat aan de late kant, maar goed..

Waar ik me meer druk om maak, is dat ik extreem veel last had (met name de 3e en 4e dag na het onderzoek) van pijn in mijn eierstok(ken)? Ik kon soms moeilijk lopen, en wanneer ik zat, viel het nog wel mee. Herkennen mensen dit, en is dit normaal? Ik zit nu op de 6e dag na het onderzoek, en het pijnlijke gevoel is nu vrijwel weg. Af en toe wat steken, of trekkerig gevoel.. kan het moeilijk omschrijven.
    Met name rechtsonderin was het erg pijnlijk! Zou dit met het onderzoek te maken hebben, of zouden het cystes o.i.d. kunnen zijn?

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Ik heb in september 2009 een HSG gehad. Ik heb nergens last van gehad (behalve van giga buikpijn tijdens en na het onderzoek). De gyn zei toen tegen mij dat ik wel wat bloedverlies kon hebben. Op de echo van de HSG was trouwens bij mij goed te zien dat de contrastvloeistof meteen opgenomen wordt door het lichaam dus lijkt mij sterk dat het slijmverlies dat je hebt de vloeistof is.
    Succes met alles.

Share This Page