Vraag over Utrogestan bij ICSI gewone terugplaatsing: *Wie moeten er 2x 2 bollen inbrengen *Wie moeten er 3x 2 bollen inbrengen? *En hoelang? *En wie is er zwanger geworden? Het ziekenhuis vindt niet dat ik meer dan 2x 2 bollen hoef te gebruiken, maar ik heb ook al heel veel stimulerings hormoon (450 IE Menopur) gebruikt dus nu dacht ik zelf heb ik dan ook niet meer hormoon nodig om de innesteling te bevorderen.
Hier 3x icsi met 2x2 bollen en 2 miskramen... 4de icsi 3x2 bollen tot 12 weken gebruikt en zie het resultaat!
Hoi, Hier 2 x ICSI, beide keren 3x2 bollen per dag, stoppen op testdag/nod Icsi 1 zwanger, helaas een mk geworden Icsi 2 precies 7 dgn na de tp ging t fout.
1x icsi, utro gebruikt tot 10wk na positieve test. Kreeg een echo en placenta deed z'n werk....(moest eigenlijk tot 12wk na + test, maar vanwege goede echo mocht ik met 10wk stoppen).
Bij 'verse' terugplaatsing: 3x2 bollen tot de testdatum (ongeacht het resultaat). Geen positieve test. Bij eerste cryo tp: 3x2 bollen, gebruiken in combinatie met progynova en bij positief resultaat doorgebruiken tot 12 wk zwangerschap. Geen positieve test. Aanstaande woensdag cryo tp in eigen cyclus. Helemaal geen bollen. Heerlijk!
Fijn dat jullie gereageerd hebben. Ik zit er namelijk over te denken om 's ochtends en 's avonds 2 bollen te gebruiken zoals is voorgeschreven en dan overdag nog 1 bol te doen.(ik heb er toch teveel). Ik begrijp uit wat jullie schrijven dat het toch al per ziekenhuis verschilt en dat het geen kwaad kan.