Mijn vriend moet volgende week voor semen analyse (sperma onderzoek) bij mij is 2 x bloed afgenomen. Over 2,5 week krijgen we de uitslagen. Ik heb nu al de zenuwen. Wat als mijn vriend niet vruchtbaar blijkt te zijn, of bij mij iets niet goed. Help, word gek van mezelf!
Omdat ik 2 keer bloed moet prikken met een tussenpoze van 2 weken. Dus die laatste bloeduitslag moeten ze ook nog binnen hebben. *zucht* Echt verschikkelijk dat wachten.. Mocht het zaad van mijn vriend goed zijn dan mag ik starten met clomid.
Hoi Bloem, Er zullen in deze weken een hoop vragen voorbij komen, zet al je vragen op papier. Als je dan in t zh komt voor de uitslagen dan kun je ze allemaal stellen, en vergeet je er geen. Tja wat als de uitslagen niet goed zijn? Er zijn tegenwoordig zoveel technieken, en die worden alleen maar beter. Probeer je er niet al te druk over te maken, en laat het allemaal over je heen komen, neem echter wel de tijd om de uitslagen te verwerken mochten ze niet goed zijn, en neem de tijd om je overal in te verdiepen. Maar laten we hopen dat alles goed is meis! Liefs Bianca