wanneer weer ongesteld?? 13wkn

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by watwordhet, Nov 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. watwordhet

watwordhet Actief lid

Feb 27, 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    hoi ik weet niet zo goed waar ik de vraag moet plaatsen dus ik hoop dat ik hier goed zit...
    mijn zoontje is dinsdag 23-11 13 wkn...
    ik heb 8 wkn gevloeid, daarna werd ik een paar dagen later ongesteld...3 dagen en heel minimaal voor wat ik gewend was. (had niet genoeg aan ob super en maandverband, en nu was ob normaal al genoeg)
    maar sindsdien niets meer....moet ik hier iets mee, of is dit normaal?? we hebben nog maar 1x sex gehad sinds de zwangerschap en dat was met condoom

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi,

het kan zijn dat je cyclus echt nog even op gang moet komen en dat je een paar maanden vast zit aan een onregelmatige cyclus. Ik zou inderdaad maar even een condoom geburiken tot je weer een beetje inzicht in je cyclus hebt. Wordt je nu bv over een maand nog niet ongesteld dan zou er ruim 2 maanden tussen zitten en kun je de HA eens om advies vragen. Wellicht dat hij je dan iets kan geven om je cyclus weer op gang te krijgen. Maar voorlopig is het echt even afwachten en bescherming gebruiken.

Groeten Brigitte

Share This Page