Meiden, vraag....?Vorige week maandag mn miskraam opgewekt (8,5 geen hart actie meer) 2 keer 4 cytotec ... nachts stolsels en dinsdagmiddag het frummelke Maar ik heb nu nog steeds enorm bloedverlies en hevige buikpijn... de zevende dag, is dit normaal..? Bij mijn vorige miskraam werd ik daarna nog gecurreteerd omdat de placenta bleef zitten, dus was meteen schoon! Maar nu loop ik echt rond met kraamverband ...?
Allereerst nog heel veel sterkte! Misschien ben je toch nog niet alles verloren, lijkt mij niet echt normaal dat je nu nog steeds zo'n buikpijn hebt. Ik zou de verloskundige even bellen!
Volgens mij had ik beide miskramen niet zo lang heftig bloedverlies. Wel langer en wat heftiger dan normaal. Ook veel buikpijn en krampen. Het klinkt niet zo goed! Ik zou de verloskundige of huisarts bellen. Veel sterkte!
Mamenzo, wat naar dat je dit weer moet meemaken Sterkte. Ik heb ook cytotec gehad. Het bloeden en de pijn was hevig. Maar ik heb maar twee dagen echt heftig gebloed en pijn gehad. Nadat ik de tweede keer iets groots ben verloren was de buikpijn ook over en had daarna nog zo'n 4 dagen bloedverlies. Bij jou is het veel heftiger. Ik zou als ik jou was de gyn of vk hierover bellen. Misschien dat er nog iets zit en dat je baarmoeder dit nog steeds probeert weg te werken. Zoveel bloedverlies is niet goed. Heb je geen koorts? Volgens de vk moest ik dit goed in de gaten houden en bellen als ik koorts had.
Dank je meiden voor de reacties... sinds vanmiddag is het gelukkig wat minder aan het worden. Wordt morgen ff gecheckt op het ziekenhuis... ik heb deze keer veel pijn gehad, waarschijnlijk omdat met een curretage alles weg gehaald word en nu ( nog ) niet ik heb geen koorts gehad maar in de ochtend word ik wel badend wakker...!
Net terug van gyn...nog niet leeg, dus vandaar!! Vandaag nogmaals cytotec inbrengen en woensdag nog een check... Bah ben het beu!!
ik begrijp je heel goed,ik heb sinds gisteren een miskraam(pas vanaf vandaag bloedverlies en nog niets groots)en ik ervaar dat je het zo snel mogelijk achter de rug wilt hebben dus ik hoop voor jou(en ook voor mezelf )dat het gauw over is...veel sterkte