@aquillegia: hoe is het meid? En hoe is het met je kleine uk? Lief dat je reageerd! Maar is dat niet ontzettend weinig? Normaal 1 en nu 3? Ik ben al begonnen en hsd genoeg om 4 bollen per dag te doen ( 15 dagen) dus dacht daar voel ik me toch prettiger bij! Dus toch maar besloten 4 te doen! Vind het gelukkig totaal niet vervelend dus we houden het maar bij deze dosering! Hihi
Goed, wel erg moe. Ben nu zelf de Utrogestan aan het afbouwen. Ik eet als een bootwerker en slaap tussen de middag, niet normaal meer! Als het je bevalt, zou ik het niet veranderen. Vandaag toevallig nog de assistente van mijn oude gyn gesproken. Die zei dat deze arts altijd 3 bollen doet, 2 's avonds en 1 's morgens.
Fijn te horen dat het goed gaat! En logisch dat je zo moe bent! Het vergt toch veel van je lichaam! Krijg jij via DD 3 bollen voorgeschreven per dag? Of via jouw lokaal ziekenhuis waar je loopt? Doen ze via DD geen 600mg? En hoef jij daar voor echos nu niet meer naartoe? Doe rustig aan meid!
Hoe is het hier met iedereen? Ik heb vanmiddag de uitslag van mijn progesteron teruggekregen (7 dagen na pregnyl geprikt): 172! super hoog! Kan dit door de utrogestan (vaginaal) komen? Of zwanger? Of zegt het niks?