Hey dames. Een ander topic bracht mij op een idee. Ik zou het leuk vinden om een groepje te hebben met dames die naar het ez in Tilburg gaan. Kletsen over oa de artsen en misschien kom je elkaar toevallig tegen. Misschien is het ivm de privacy handiger en fijner om een gesloten groep/club aan te maken maar dat moeten we maar even kijken. Groetjes!
Ik ben al zwanger maar loop wel al 5 jaar in het ez, dus weet niet of ik iets kan bijdragen, maar vind het een heel leuk idee!
Ik baal er trouwens wel van dat ze dicht zijn met kerst. Snap het wel, en ze zijn niet het enige zkh, maar toch.
Ja vorig jaar liepen wij net een poging 'mis' en van de zomer ook (zomersluiting). Ik snap het idd ook, maar het vertraagd de boel soms gewoon 2 of 3 cycli.
Ik moet nou zorgen dat ik pas na kerst ongesteld word. Op zich geen probleem met mn pcos. Maar ben nu eigenlijk klaar met mn cyclus en klaar om nu al ongi te worden. Dus moet straks de provera slim innemen.
Ik werk niet in het Amphia, maar ben er toch wel erg vaste klant tegenwoordig haha. Werk je op Molengracht of Langedijk?
Even uppen, dus voor alles dames die in het EZ eventueel in combi met Amphia lopen: meld je bij pippeke om prive te praten in de club over de behandelingen daar
Precies! Of zeg het hier. Het lijkt me prive fijner aangezien we het misschien ook weleens krijgen over wanneer een afspraak en ervaringen van artsen.
Hoi dames mag ik meekletsen?Loop zelf nu 2 jaar in het Ez Tilburg Wij zijn gestart met iui en hormonen nadat we eerst iui in eigen cyclus hebben gedaan
Dag dames, Ik begin bijna aan onze 3e ICSI-poging in het EZ. We lopen daar nu anderhalf jaar. Graag klets ik met jullie mee als dat mag... Lieve groetjes Jufaman81
Wat zijn het trouwens allemaal lieve artsen he? Ik ben echt tevreden over hoe ik daar als patiënt behandeld wordt