hallo allemaal ik ben nieuw... Ik ben sinds januari 2014 gestopt met de prikpil mijn vriend en ik hebben al een paar keer gehad dat wij dachten dat ik zwanger was maar helaas negatief. ik had naar bijna een jaar niet ongesteld te zijn geweest pilletjes gehad van mijn huis arts om ongesteld te worden die hielpen een week daar naar goed andere halve maand niet ongesteld geworden nu ben ik eindelijk uit me zelf ongesteld geworden net 4 dagen. nu bijna een maand verder een inwendige echo gehad en ik zag in mijn baarmoeder een ronde vlek net niet tegen mijn baarmoeder rand aan mijn gynaecoloog keek niet verder dan mijn eierstokken en mijn eitjes en heeft die ronden vlek niet gezien nu ben ik gaan google en zeggen ze allemaal dat ik zwanger ben maar een test van de kruitvat was negatief nu heb ik 6 buisjes laten afnemen in het ziekenhuis(bij gynaecoloog) en vandaag 1 bij mijn huis arts ik weet niet wat er met mij aan de hand is. ik heb buikpijn lijk soms op menstruatie pijn maar ook steken word misselijk bij de gedachte om dingen te eten die ik lekker vind(favoriete vissoort vond ik de kook/baklucht al van stinken en kreeg het niet eens weg) ik heb op de meest gekke momenten honger trek in dingen die we niet in huis hebben. zwaar last van afscheiding koud en dan weer warm moe slaap slecht s 'nachts en enen moment heel vrolijk ander moment kan ik ruzie maken om niks ik heb altijd al gevoelige tepels gehad dus daar kan ik helaas niks overzeggen ik kan al vanaf mijn baby tijd slecht naar de wc nu in eens kan ik al goed 3 weken naar de wc ik word gek van de onzekerheid..ben ik nu wel of niet zwanger..??
Goedemiddag, Ik kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt. Wordt er bij het bloedonderzoek ook gekeken of er hcg in je bloed aanwezig is? Als ook de bloedtest negatief is in het bloed ben je echt niet zwanger. Die ronde vlek die je gezien hebt kan een vleesboom zijn geweest of een holte in het slijmvlies gevuld met vocht of bloed. Het hoeft dus geen zwangerschap te zijn. Ik zou afwachten wat de resultaten zijn van het bloedonderzoek. Succes! Groetjes Monique