Hallo dames. Ik gebruik deze ronde utrogestan. Vorige week vrijdag / zaterdag eisprong gehad. (Gister klein beetje bruin verlies gehad, Ik zit vandaag op cd 25) Af en toe komen er , het lijken wel ongi krampen op zetten. Mijn menstruatie verwacht ik nog niet. Ik heb cyclussen van 34/35. Nu vraag ik mij af of dit kan komen door de utrogestan. In de bijsluiter zag ik wel dat het eventuele bloedverlies door de utro kan komen , maar ik kan niks vinden over ongi krampen. Graag jullie advies/mening/ervaring ....
Hoelanger ik utro gebruik hoe meer mijn buik opblaast Vol zwaar gevoel Sneller moe en krijg altijd puistjes door die bollen Als jk stop komt mijn menstruatie pas 3 dagen later
Bloedverlies / weefsel verlies kan dat ook door de bolletjes komen? Ik maak mij wat zorgen. Eergisteren al wat bruinverlies gehad. Gisteren .. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet beschrijven maar leek wel een stukje weefsel / stolsel. Helemaal rood van kleur. Ik heb het ook weleens als ik heel heftig menstrueer. Maar nu kan ik het niet plaatsen. Gezien ik niet ongesteld ben en het ook nog lang niet verwacht. Vandaar de zorgen. Iemand bekend hiermee?