Hoi ik heb een vraagje ik ga deze ronde vanaf eisprong utrogestan gebruiken nu stelt dit de menstruatie uit maar vanaf wanneer moet je ongeveer stoppen met de utro en wanneer even testen om te zien of hij positief of negatief is. Ik zit niet bij een gyn maar heb ze via mijn huisarts gekregen dit omdat ik ze ook had tijdens de zwangerschap van onze zoon
Op dag 16 na je ei een test doen. Is deze spierwit dan kan je eigenlijk gelijk stoppen met utro want dan had er zeker een streep moeten komen als je zwanger zou zijn.
Bedankt voor je reactie hopelijk gaat het ook zijn werk doen en mag er nog een brusje komen voor onze zoon
Ik testte 12 dpo al, het duurde namelijk door de utro nog 3/4 dagen voor ik ongesteld werd, dus stopte al vroeg want anders werd m'n cyclus zo lang telkens.
Ik moet het vaginaal op steken tot 12 weken zwangerschap als ik zwanger ben Daar zeg je iets ik denk dat ik het ook zo ga doen want wil niet dat mijn menstruatie heel erg lang uitgesteld ga worden
Ik stop juist op 14 dpo. Als ik op 12 dpo stop dan duurt het 3-4 dagen dat het op gang komt en als ik op 14 dpo stop dan maximaal 1 tot 2 dagen Daarnaast test niet iedereen op 12 dpo positief.
In mijn ziekenhuis doen ze altijd voor zekerheid bloedtest 14 dagen na eisprong. Dit geeft meer zekerheid dan urinetest en zo weet ik echt 100% zeker dat ik niet zwanger ben en mag stoppen met utro. Je namelijk nog altijd zwanger zijn ook al test je 2 weken na utro negatief met urinetest (wel zelden, maar het kan). Als je dan stopt met utro terwijl je misschien wel zwanger bent, kan de eventuele zwangerschap mislopen
Ik heb bij geen 1 zwangerschap een negatieve test gehad toen ik zwanger was en ben toch 10x zwanger geweest daarbij zit ik niet bij een gyn en ik wil mijn ha niet iedere maand gaan vragen om een bloedtest