Hallo ik ben nieuw hier. Ik heb altijd al een kindje gewild, het liefst zo jong mogelijk maar die grote wens is door omstandigheden waar ik liever niet verder op in ga ver weggestopt. Totdat ik op 41 jarige leeftijd de liefde van me leven tegen ben gekomen en al snel kwam die wens weer omhoog bij ons beide. In januari ben ik gestopt met de pil maar raakte niet zwanger. Mijn partner en ik zijn beide onderzocht er waren geen problemen maar vanwege mijn leeftijd krijg ik nu IUI behandelingen met Fostimon en Pregnyl. De eerste behandeling had ik al snel 2 eitjes en is het niet gelukt. De tweede behandeling duurde het even maar kwam er toch 1 eitje van 20mm en heb ik op 18 december pregnyl toegediend gekregen en op 19 december de inseminatie gehad in het ziekenhuis. Ik zou eigenlijk tot vrijdag of zaterdag moeten wachten met testen maar ik kon toch niet wachten. Volgens mij zie ik een lichte streep op de action test en wou hem hier graag delen om jullie mening te horen. Ik zal proberen een foto te plaatsen.
Deze is van vanmorgen. Ik heb in totaal maar 3 pogingen waarna er geen enkele behandeling meer mogelijk is. dus ik hoop zo dat het nu bij deze 2e poging raak is. Volgens mij zie ik een roze streepje maar ben bang dat ik het te graag wil zien?
Dag Lola, Oh wat spannend voor je zeg... Je zit nu dus 10 dagen na je Pregnyl, zou zo maar kunnen dat het streepje daarvan is Je zou dan eigenlijk even moeten doortesten. Als ie donkerder wordt, dan zou het zo maar eens raak kunnen zijn. Je bent er wel vroeg bij. Ik heb een keer op 9e dag getest en had toen ook een licht 'positieve' test, dag erna werd ik ongesteld. Dus denk dat je er nu nog niet zo veel van kan zeggen. Veel succes en hopelijk heb je goed nieuws over een paar dagen!
Ik zou nog even wachten of door testen inderdaad om te kijken of hij donkerder wordt. Door de hormonen kan je positief testen. Succes in iedergeval!
Ik zie het streepje wel, dus die verbeeld je je niet, alleen voor 10 dpo vind ik het streepje wel erg duidelijk, dus ik denk dat het pregnyl is. Misschien een deel pregnyl en een deel al je eigen hcg? Ik test 14 dagen na pregnyl zelfs nog (licht) positief. Maar ik hoop dat ie de komende dagen donkerder wordt!
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik krijg pregnyl 5000 en de vorige ronde was de test met 8 dagen hagelwit. Ik heb gisteren ook getest en tien zag ik m niet op de foto wel in t echt als ik m goed tegen t licht hield. Hij lijkt bandaag dus iets donkerder maar het is inderdaad nog vroeg test gewoon nog even alle dagen door. Op de foto hieronder kun je t streepje van gister wel zien een dag later maar kreeg m op t moment zelf kreeg ik m niet op de foto
Krijgen jullie pregnyl 5000 of 10000? 5000 zou er nu echt wel uit moeten zijn net als in de eerste ronde lijkt me? Groetjes agnes