Vanaf Pregnyl (menstruatie)krampen en steken...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by MyMiracle, Feb 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,657
    2,872
    113
    Waar mijn huis woont
    Herkenbaar voor iemand?

Sinds de Pregnyl spuit op 13-02, heb ik elke dag voor een groot deel van de dag (menstruatie)krampen en steken. De krampen gaan van lichte krampen naar heftige krampen. De steken zijn ter hoogte van mijn liezen (voornamelijk rechts) en soms meer gecentreerd. Af en toe straalt de kramp/steek door tot mijn bovenbeen of bil.

Ik word er een beetje gek van! Het zorgt ervoor dat het wel of niet zwanger zijn continu door mijn hoofd gaat......terwijl ik donders goed weet dat het allemaal niets zegt;)

2. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb de afgelopen jaren ook van alles gevoeld, elke dag steekjes tot zelfs echte menstruatie krampen tot rondes met maar enkele dagen steekjes en zelfs rondes waar ik geen enkel krampje/steekje heb gevoeld, zelfs niet als ik er heel erg mee bezig was.
    Heel frustrerend, want je probeert toch ergens iets te herkennen van de vele vrouwen die beweren de innesteling te hebben gevoeld.
    En als je niets voelt dan denk je dat je tot de groep vrouwen behoort die nu eenmaal niks voelen.

Maar helaas, nog nooit raak geweest dus het zegt dus allemaal helemaal niets:(
    Het enige wat je kunt doen is afwachten en je agenda volplannen!:)

3. NiBu

NiBu Actief lid

Nov 24, 2011
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    herkenbaar! Ik ben nog nooit zo gefocussed geweest op krampen, steekjes, pijntjes, etc. als tijdens de wachtweken... Of ik me van alles inbeeld weet ik niet, maar lastig is het wel. Succes!

4. Sifra

Sifra Niet meer actief

Hier ook altijd erge menstruatiekrampen. Ik gebruikte na tpnog eens 3 keer 1500 pregnyl en had ook altijd het idee dat de pregnyl de krampen verergerde. Helaas betekende het in mijn geval niets goeds, maar hopelijk is het voor jou anders.
    Succes.

5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,657
    2,872
    113
    Waar mijn huis woont
    Bedankt voor jullie reacties!
    Wat is het toch lastig hé?!

Catmommy,
    Wat verdrietig dat het voor jullie nog niet gelukt is. Wat is het zwaar hé, die onzekerheid of je ooit moeder gaat worden, constant die teleurstellingen, je lichaam waar van alles mee gebeurt. Ik hoop echt dat je ook mama wordt van een wondertje!

Nibu,
    Je gaat echt aan jezelf twijfelen hé?! Al die kwaaltjes en dingen. Vaak net iets anders als de ronde ervoor......;)
    Ik hoop dat je ook snel mag genieten van de kwaaltjes van een zwangerschap!

Sifra,
    Ik deel dat idee met je! Het lijkt echt erger door de Pregnyl.
    Dank je! Ik hoop dat je kwaaltjes iets goeds voor je gaan betekenen.

All
    Ik heb het vermoede dat de krampen van de (HCG)hormonen komt. Dit was mijn eerste goede ronde met Pregnyl, dus had er nog geen ervaring mee.
    Mijn testen worden steeds meer positief , dus het lijkt erop dat ik zwanger ben.

6. elly010

elly010 Actief lid

Dec 1, 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije

Wat geweldig aan je banner te zien ben je zwanger. Ik mag maandag testen officieel maar heb tot nu nog geen negatieve test gezien dacht kijk ik hoe dat loopt met pregnyl ook de eerste keer voor mij namelijk. Maar ik voel ook echt van alles wordt er gek van haha. Maar ben nu toch nog steeds zo bang teleurgesteld te worden.

7. nozzo02

nozzo02 Lid

Jan 21, 2016
    80
    0
    6
    MyMiracle, ook ik heb dezelfde "rare" pijn scheuten ervaren. Van mijn lies naar mijn bil en bovenbeen en dan alleen aan de rechterkant. Hele rare gewaarwording vond ik dat gevoel. Zoals Catmommy al zegt ervaar ik het ook echt, je denkt wat te voelen en als je niets voelt vraag je je af of dat goed is of dat je inderdaad tot de vrouwen hoort die niets voelen. Je lichaam kan je echt voor de gek houden. Ik probeer ook vaak mijn agenda vol te plannen en natuurlijk ook met relaxte dingen zoals een dagje op de bank voor de tv series kijken zodat ik er niet zoveel bij stil sta tijdens de wachtweken :)

Share This Page