Ik heb een vraagje. Aankomende dinsdag heb ik de terugplaatsing van onze derde en laatste cryo. We willen hem/haar toch nog een kansje gaan geven. Cryo 1 werd een vroege miskraam en vorig jaar ben ik bevallen van onze jongste zoon, dat was cryo 2. Dus echt super super spannend! Nu gebruik ik 3x per dag Utrogestan 200mg (naast de Progynova) en heb ik last van wat lichte menstruatie krampen. Ik ben een beetje vergeten of dat er bij kan horen? Het is natuurlijk gewoon progesteron, maargoed, ben toch wat onzeker merk ik. Wie had dat ook?
Ik ben het ook alweer vergeten... stom hè. Heb t zo vaak gebruikt. Maar ik wilde je even heeeeel veel succes wensen!
Ik heb het nu ook tijdens het gebruik van utro. Na een paar uur word het wat minder tot de volgende bol er weer in zit
Heel normaal gevoel. Bij mijn cryo terugplaatsingen vorig jaar ook gehad en nu gebruik ik het ook weer en dezelfde klachten. Veel succes met jullie terugplaatsing
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik wilde je even heel veel succes wensen, lieve @Memmiee! Mijn duimen draaien overuren ♡
Bedankt lieve dames! Ik ben heel benieuwd. Ben alleen door die krampen best onzeker. Echt zo'n PMS gevoel. Straks ga ik ineens bloeden al voor de tp. Nog niet eerder gehad, kan ook bijna niet denk ik. Maar het voelt niet echt prettig.
Ik heb ook last van krampjes met de utrogestan (1ste ronde dus kan niet vergelijken). Voor de rest geen bijwerkingen.