Lieve dames, Vrijdag 19 maart heb ik Ovitrelle gespoten na een behandeling met Gonal-F. Ongeveer 5 dagen daarna krijg ik bruin bloedverlies en dit hield een paar dagen aan. Ik belde de Fertiliteits afdeling en die zeiden dat het geen menstruatie kan zijn. Zij denken aan een innestelingsbloeding. Ik heb gister bloedgeprikt en vandaag de uitslag gekregen dat er een eisprong is geweest en nu dus afwachten. Ik heb vanochtend (12 dagen na Ovitrelle spuit) een zwangerschapstest gedaan en die was duidelijk positief. Is dit nog van de Ovitrelle of moet dat al uit mijn lichaam zijn? Ik spuit 250 van de Ovitrelle. Groetjes!
Ziet er toch veelbelovend uit! Ik heb zelf pregnyl 5000 (is denk ik gelijkaardig aan ovitrelle) gehad en op de bijsluiter staat er dat het na 10 dagen uit het bloed is. Ik heb zelf nog m niet getest dus spreek niet uit ervaring
Dit lijkt mij een te duidelijke streep vokr ovitrelle. Hier was ovitrelle er op dag 10 eruit, ik heb goede hoop voor je Als je test morgen of overmorgen opgelopen is, is t zeker weten eigen hcg