Steken in onderbuik na ovitrelle

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LoreDW, 12 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoreDW

LoreDW Lid

14 nov 2022
    48
    30
    18
    Vrouw
    Hallo,

Ik leg even mijn situatie uit...
    Sinds 8 weken geleden hebben ze bij mij PCOS vastgesteld, de gynaecoloog is dan direct gestart met een behandeling.
    Dagelijks duphaston om mijn menstruatie op gang te brengen.
    En dan vanaf de 3e dag van mijn menstruatie moest ik 5 dagen clomid nemen, de 11e dag moest ik dan gaan voor een follikel meeting.

Zondag 25 dec is mijn menstratie begonnen, zaterdag 7 jan ben ik langs geweest voor een meeting en mijn eitje was rijp, ook mijn bloedwaarden waren in orde.
    Dus hebben ze een ovitrelle spuit gezet om direct tot eisprong over te gaan.

Nu heb ik sinds gisteren veel steekjes en een drukken gevoel in mn onderbuik en lies.
    Zou dit een innestelling kunnen zijn of is er toch iets aan de hand wat niet oke is?

Ik maak mij echt heel ongerust...

Groetjes L.

2. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    9 januari dan je ovulatie en ben je vandaag 3 dpo dus is nog last van je eisprong die geweest is en geen innesteling. Is nog te vroeg en kan gewoon nog niet

3. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    9 januari dan je ovulatie en ben je vandaag

4. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.605
    4.457
    113
    Vrouw
    Ik heb de laatste keer 4 a 5 dagen na de ovitrelle heel erg buikpijn gekregen. Het voelde als een ontzettend pijnlijke ovulatie. Ik moest zelfs pijnstillers nemen en plat liggen. Dit heb ik nooit eerder gehad en ik heb vaak ovitrelle gebruikt. Uiteindelijk was ik wel zwanger van deze poging. De terugplaatsing heb ik pas later gekregen dus het was sowieso niet de innesteling, daarvoor is het nu nog te vroeg.

Deel Deze Pagina