Ik wil dus DOLGRAAG een tattoo op mijn schouderblad. De 1e letter van de naam van mijn vriend en dan nog iets erbij (orchidee, vlinder of hart) maar ik durf de stap niet te zetten!!! Ben bang dat het pijn gaat doen ofzo.... Meer meiden die dit hebben? en zijn er meiden met mooie voorbeelden?
Ik kan het me heel goed voorstellen. Heb zelf 6 jaar terug de stap genomen maar vond het doodeng. Lang aan het zoeken geweest naar een mooi plaatje en uiteindelijk de stap genomen (een goeie vriendin ging mee als steun). Eerst naar 2 shops toe gegaan om de sfeer wat te proeven. Pijnloos is het niet, maar dat verwacht je ook niet. Heb er nooit spijt van gehad en wil er dolgraag nog een laten zetten (het zijn vooral de kosten die mij tegenhouden).
Ik zit er ook al een jaar over te denken hoor.... En wil geen grote tattoo, in eerste instantie een letter.... Mocht het meevallen dan wil ik die laten uitbreiden met iets.
Hi, Iedereen beleefd het anders en wat de 1 ziet als pijnlijk is voor de ander totaal niet pijnlijk. Als je echt iets graag wil ga ervoor. Ik zelf heb er meerdere waraonder 1 op mijn wreef, iedereen zei dat gaat echt pijn doen en ik vond het totaal niet pijnlijk, het is af en toe vervelend maar verder niets. Ik heb er aardig wat en het aantal blijft gestaag groeien omdat ik het prachtig vind. Ga naar een tattoshop waar ze naar je luisteren en waar jij je prettig voelt dan kom je samen met de tekenaar, tattoeerder vast tot een heel mooi resultaat. En is het echt te pijnlijk dan doe je alleen de letter om mee te beginnen, die heb je dan alvast en kan de rest altijd nog later worden toegevoegd... Veel succes! Liefs
Ik was ook wáánzinnig bang toen ik ging, heb er 1 in m'n nek laten zetten, en dat is niet zo'n fijne plek natuurlijk, maar het is mij zó ontzettend meegevallen! Echt meis, als de angst voor de pijn het enige is wat je tegenhoudt; gewoon doen!
Die is zeker wel mooi uit te breiden! Weet zeker dat als je gaat, je het echt mee vind vallen Je moet er even door heen, de ene vind het echt zeer doen, de ander niet. Succes!
pijn is fijn zeggen ze toch ik heb een hele grote op mijn zij....het deed een beetje pijn maar als ze even bezig voel je het echt niet meer... kijk maar uit...tattoo's zijn erg verslavend
Bij twijfel niet inhalen en dus niet doen.. tja, het is permantent. Pijn is trouwens een heel beperkte factor voor twijfel.. als dat je enige twijfel is dan zou ik het wel doen Ik heb één tattoo op een pijngevoelige plaats maar vond het eigenlijk geen pijn doen (wel zwart en geen kleur)
Mijn eerste was op m'n pols tweede op m'n enkel tot de helft van mijn onderbeen en de derde een ringetje (op m'n vinger dus) De eerste 2 volledig over veel botten, ik kan je vertellen het is geen pretje maar het geeft zo'n kick!! Ik zou het doen als ik jou was, maar ik waarschuw je ook want het is verslavend hoor haha !!
@ Cygnet: ja de pijn is de enige twijfel @ verslaving: ik hoor dat inderdaad.... mijn ouders, broertje en schhonzusje hebben ook een tattoo en willen er nog 1. Mijn vriend heeft er teveel om op te noemen hahaha. hele armen zitten vol (erg mooi)
Ik heb een tattoo op mijn voet met 2 letters erin verwerkt. Hij is vrij groot, en als je het niet weet zou je niet zeggen dat er heel duidelijk letters staan (geen foto, sorry). Het is inderdaad erg verslavend, de vijfde (die op mijn voet) vond ik écht niet prettig en zei: ik ben er klaar mee, neem er geen meer.. maar ach, 19 oktober heb ik tekenafspraak staan voor de volgende. De verslaving overwint het van de pijn
@ Samama: Ja daarom wil ik ook eerst alleen een letter doen en als ik het daarna verslavend vind wil ik hem uit laten breiden
Het doet maar "even" pijn. En zoveel pijn doet het niet, anders zouden niet zoveel mensen met tattoos rondlopen. Ik tatoeëer zelf en heb mezelf ook weleens getatoeëerd en ze zeggen dat dat nog meer pijn doet, omdat je het zelf doet, maar zelfs dat vond ik reuze meevallen. Daarnaast heb ik een 3/4 sleeve en ik vond alleen de binnenkant van m'n elleboog vervelend. Maar bedenk: het is maar voor even, daarna heb je de rest van je leven plezier van je kunstwerkje. Als je zeker bent van wat je wilt, laat je dan vooral niet tegenhouden door het idee van de pijn. Succes! Oh ja, bij elke goede tattooshop kunnen ze iets voor je ontwerpen, vaak ter plekke. Je kunt een idee meenemen ter inspiratie, maar het is mooier als je een uniek stukje krijgt.
@ Josephine: Het klopt inderdaad dat het maar "even" is..... Ik ben van plan om dit voorbeeld mee te nemen vor het lettertype maar wel met de vraag of er iets nieuws ontworpen kan worden (uniek) en dan evt met een uitbreiding erbij zodat ik dat alvast kan zien
Pijn valt echt mee.. Echt.. Je moet het gewoon doen als je het zeker weet.. Het is niet gelijk een schilderij dus als je het niks vind dan is het gewoon de laatste keer geweest, maar dan heb je het wel maar ff mooi geflikt
hmmm heb er 1 op mijn ruggengraad tussen mijn schouders en 1 grote op mijn bovenarm. Mijn kijk op de pijn......ja het doet op sommige plaatsen best wel zeer maar een bevalling doet ook zeer. En bij alletwee krijg je er iets moois voor terug hahahaha. Mijn ene laatste tattoo is die op mijn bovenarm en die wilde ik in mijn zwangerschap al. Mijn laatste tattoo zal er een worden met de naam van ons tweede kindje (mocht alles goed gaan) en dan ben ik klaar. Zit in mijn kop en dan moet en zal het ook.