uur eerder wakker: temp dan lager?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door jesje1982, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hallo ik heb een vraagje

ik temp elke dag rond 7 uur, maar mijn dochtertje was vanmorgen al om 6 uur wakker, dus heb ik een uur eerder temp opgemeten. ik weet dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad, ik voel deze namelijk heel erg goed en dag ervoor posi ovutest, maar mijn temp is dus precies hetzelfde als gisteren, maar hij zou nu toch eigenlijk omhoog moeten gaan? kan dat komen doordat ik dan een uur eerder heb gemeten?

2. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Je eitje kan later springen hoor!! Ik zit er ook op te wachten.. Posi ovutest blijft ook uit hierzo... Temp blijft laag. Elke dag hoop ik dat ie hoog zit die temp, maar helaas. Een uurtje eerder op maakt niet veel uit trouwens.

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Toevallig heb ik vanmorgen 40 minuten vroeger gemeten omdat ik toen klaarwakker was ( 5.22 uur ahum ) En mijn temp was het zelfde als gisteren.
    Oja, en gisteren was ik ook die tijd wakker en toen was mijn temp 0.1 hoger als eergisteren.

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik heb woensdag een posi ovutest gehad en gisteren duidelijk mijn eisprong gevoeld. had alleen verwacht dat dan mijn temp vandaag hoger zou zijn, maar dacht dat dat misschien was omdat ik eerder wakker was

5. Yris

Yris Niet meer actief

Bij mij maakt het niets uit of ik een uur eerder of later temp :)

6. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Is je temperatuur vandaag ook niet omhoog gegaan? Het kan goed zijn dat je eisprong hebt gehad en dat het dan toch nog 2 dagen duurt voordat je temperatuur omhoog gaat. Dit weet ik omdat een vriendin van mij haar cyclus volgt in het ziekenhuis en bij haar duurt het ook twee dagen voordat haar temperatuur stijgt.

Groetjes, Diana

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    bij mij ook niet

Deel Deze Pagina