lage temperatuur na ei?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door gien, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Hai meiden,

Ik heb even een vraagje... mijn ei is als het goed is al geweest En zit nu ong 11 dagen voor nod. .. nu is mijn temperatuur al 2 dagen 36.3! Mijn basale is 36.5. Dus best laag. Wie heeft dit ook meegemaakt? Is dit een slecht teken ivm zwangerschap?

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Heb je een kaartje van jouw temperatuur? Zo als het nu klinkt heb je nog geen ei gehad. Maar misschien dat wij even mee kunnen kijken?

3. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Nee helaas niets opgeschreven... volgende keer maar eens alles bijhouden... ik temperatuur dus wel omdat ik dan aan het eind van de cyclus weet of ik een testje zal wagen ;) maar het is dus niet zo'n goed teken... vorige maand twijfelde ik ook al of ik wel een eisprong had gehad omdat Mn temp vrij laag bleef en onregelmatig... maar werd wel gewoon ongesteld...

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.120
    15.657
    113
    Nabij Utrecht
    Zo te horen heb je inderdaad je ei nog niet gehad (waarom denk jij dat je wel een ei hebt gehad).
    Vanaf nu dan maar wel dagelijks je tempen gaan opschrijven, want dat kijkt voor jezelf makkelijker terug en voor ons handiger om mee te kijken.

Temp je wel elke dag rectaal, voor het opstaan en om dezelfde tijd? (ook weekend).

Hoe lang is je cyclus gemiddeld??
    De mijne is gemiddeld 28, maar ik heb dan mijn eisprong pas op dag 16-17. Mijn LF is 10-11 dagen ipv de gemiddelde 14 ;) Misschien is dat bij jou ook wel zo en komt je eisprong vandaag/morgen.

5. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Haihai, ik denk dat omdat ik een cyclus heb van rond de dertig dagen... en ik temp idd altijd rond half 6 s morgens dan gaat de wekker en in het weekend word ik dus automatisch wakker hihi

als mijn temp morgen hoog is heb ik denk toch gister mijn ei gehad, had woensdag toch veel steekjes nog en ook hoofdpijn wat ik alleen heb de week/periode als ik Mn eisprong heb... ik ga het afwachten :) bedankt voor de tip om het op te schrijven!

Deel Deze Pagina