Wie kan helpen? Nauwelijks ongesteld, misselijk en negatieve test

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Nereah32, 7 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nereah32

Nereah32 Nieuw lid

4 jun 2018
    3
    0
    1
    Vrouw
    Dit is mijn tempratuurkaartje van deze en vorige cyclus:

https://afbeeldinguploaden.nl/image/mzhzY4hj

Ik ben sinds 2 weken continue misselijk, maar geen positieve zwangerschaps test en ongeveer 1dag ongesteld geweest. Heb op 14 juli een positieve ovulatietest gehad van clearblue (piekvruchtbaarheid)

Normaal ben ik in de 2 helft van mijn cyclus enkele dage misselijk, maar niet in de 1e helft. Huisarts wil alleen maar aankijken, maar ben het inmiddels redelijk zat.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en/of tips tegen de misselijkheid? Ik slik al pillen daarvoor.

2. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.348
    1.824
    113
    Vrouw
    Met deze hoge temperatuur zou je denken dat je zwanger bent..maar wel heel erg vreemd dat je negatief test (als je misselijk bent van zwangerschap zou je het terug moeten zien in test).
    Helaas kun je idd alleen maar afwachten en om de paar dagen testen...succes

Edit: veel kleine beetjes eten en dan vullend eiwitrijk eten, volkoren brood en bananen hielpen mij beetje)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Ik snap niks van je kaartje.
    De onderste eindigd op 36.5 en de bovenste begint op 36.8.

Gezien de onderste grafiek ga ik er vanuit dat je niet elke dag op dezelfde tijd tempt? Hij piekt en daalt echt flink.

Temp je elke dag rectaal, op dezelfde tijd direct na ontwaken en na evenveel slaap?

En kan je je tempen op een andere manier laten zien?

Je zit dus nu pas cd 8? Ik denk eerder dat je wat grieperig bent. Wellicht door dit warme weer.
    Als je misselijk bent door een zwangerschap dan had je posi moeten testen inmiddels.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    @Nereah32 jammer dat je niet meer reageert.

Deel Deze Pagina